شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

بخشدار سعدآباد گفت: بانک های مستقر در شهرهای سعدآباد و‌ وحدتیه برای خدمت رسانی در ایام نوروز خودپردازها را تجهیز کنند.

به گزارش دیارجنوب، ابوالقاسم شریفی روز دوشنبه 15 اسفند ماه در جلسه شورای اداری بخش سعدآباد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) و هفته اطلاعات اظهار داشت: فعالیتهای وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت حفظ امنیت داخلی و ثبات و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی و توصیه شهروندان در جهت همکاری به منظور تأمین امنیت عمومی قابل تقدیر است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستاهای شول و نظرآقا خاطر نشان کرد: مسئولین باید در مراسم بمنظور گرامیداشت شهدای والا مقام در یادواره شهدای روستاهای شول و نظرآقا در پنجشنبه هفته جاری حضور داشته باشند.
شریفی دستاوردهای سفر ریاست محترم جمهور در سفر اخیر به استان بوشهر علی الخصوص به شهرستان دشتستان و تصویب مصوبات به منظور رشد و توسعه پایدار بخش سعدآباد را برشمرد و عنوان کرد: ادامه تعریض محور روستاهای تل سرکوب- برمک، هلپه ای، سه راهی بشیرآباد به نظر آقا تا روستای دهقاید و اتصال امن این محور به مرکز شهرستان همراه با نصب عمودهای روشنایی جهت ایمن سازی عبور و مرور خودرو ها از جمله این مصوبات است.

shora edari sadabad 1
وی ادامه داد: روشنایی محور سعدآباد به آبپخش، تسریع در تعریض فاز ۱ محور سعدآباد به وحدتیه و تصویب جهت اقدامات قانونی لازم و سپس شروع بکار فاز ۲ و ۳ محور سعدآباد به وحدتیه و درنهایت دالکی، اقدامات لازم جهت شروع به کار و تسریع در محور سعدآباد به جتوط و سه راهی جتوط- نظرآقا به مرکز شهرستان از دیگر برکات و مصوبات سفر ریاست جمهور ی به دشتستان بود.
رییس شورای اداری بخش سعدآباد تاکید کرد: شهرداران شهرهای سعدآباد، وحدتیه و دهیاران بخش موظفند نسبت به مهیا سازی و نظافت عمومی معابر، فضاهای مسکونی از جمله پارکها و دیگر اماکن تفریحی و گردشگری بمنظور تسهیل مسافران نوروزی همراه با آماده باش کامل در صورت بروز حوادث غیر مترقبه از جمله باران و یا سیل احتمالی اقدامات لارم را انجام دهند.
شریفی با تاکید به حضور به موقع مدیران دستگاهای اجرایی در جلسات عنوان کرد: مدیران باید به صورت منظم در جلسات حضور داشته باشند و از راهکارهای تشویق، توبیخ و برخورد بدون اغماض با مدیران غیر قانونمند، همچنین اطلاع دادن بخشدار در صورت ترک مدیر از جغرافیای بخش به منظور مرخصی، مأموریت و غیره... استفاده کنند.
وی با قدردانی از خدمات رسانی حداکثری رییس اداره برق ناحیه سعدآباد در جهت رضایت مندی مردم بیان کرد مشترکان حقیقی و حقوقی در جهت پرداخت قبوض مصرفی خود اقدام نمایند.
بخشدار سعداآباد در این جاسه از تعمیم و گسترش شبکه هوایی کابلی در طرح بهارستان در شهرها و روستاها با در نظر گرفتن اعتبارات لازم خبر داد و ابراز داشت: مسؤلین مستقر در سطح بخش به منظور رفع مشکلات در راستای هم افزایی باید نشست های مشترک با محوریت بخشدار سعدآباد و با هدف وحدت، همدلی و رشد و توسعه درون بخشی برگزار کنند.
شریفی از آماده باش و رفع نواقصات موجود در مراکز جامع سلامت شهری و روستایی به منظور ایام سال نو و عید نوروز و دیگر دستگاه های خدمات رسان خبر داد و گفت: شهرداران شهرهای سعدآباد و وحدتیه در جهت هم افزایی با رییس و دیگر اعضای شورای اسلامی و اجرای به موقع مصوبات نهایی شورا به منظور رضایت مندی شهروندان و پرهیز از فرد گرایی و جلوگیری از تخطی در اجرای مصوبات همکاری لازم را داشته باشند.
وی به تحرک و انجام عملیات زیر ساخت های شهری توسط شهرداران با هدف خدمت به مردم و رضایت مندی عمومی اشاره کرد و گفت: از هدر رفت منابع عمومی شهرداری و مانع از تحلیل متریال( ابزار، اقلام و لوازم یک پروژه و یا اقدام های در حال انجام ) در پروژه ها و یا اقدامات عمرانی انجام شده و یا در حال انجام و رفع دوباره کاری‌هایی که باعث کندی پروژه و یا باعث بار مالی اضافه و غیر ضرور شده جلوگیری شود.
بخشدار سعدآباد با نقد از مدیران ارشد آبفا در سطح استان ، شهرستان و رییس اداره آبفای سعدآباد و وحدتیه و معطل ماندن چندین خانوار جهت اتصال شبکه آبرسانی پس از سالها انتظار و وعده شهر سعدآباد اشاره کرد و بیان داشت: به دلیل عدم مدیریت منسجم، جهادی در جهت رضایت مندی مشترکین و اختلال در آبرسانی به مردم توأم با عدم بهره برداری از آب شیرین کن شهر سعدآباد علی رغم اینکه همواره مسؤلین مرتبط وعده اتمام عملیات تعمیری را ماها قبل داده و در حال حاظر همچنان این آبشیرین کن بعلت نواقصات فنی قادر به بهره برداری نمی باشد.
وی تاکید کرد: بانک های مستقر در شهرهای سعدآباد و‌ وحدتیه باید قبل از عید نوروز خودپردازها را بررسی کرده و برای بارگذاری اسکناس در جهت رضایت مندی عمومی و مسافران در این ایام افدامات لازم را انجام دهند.
شریفی از نصب دوربین در نقاط حساس شهری و روستایی به منظور تأمین امنیت و کاهش سرقت های شبکه های برق و تلفن خبر داد و گفت: تعمیرات شبکه های فرسوده، به سرقت رفته و افزایش شبکه کابلی به منظور ایجاد ارتباط تلفن های ثابت توأم با ثبت نام و واگذاری تلفن ثابت بعنوان یک ضرورت عمومی در خانواده در شهر سعدآباد، روستای برمک و دیگر شهرها و روستاهایی که دارای مشکل می باشند.
وی در پایان از رییس نمایندگی ورزش و جوانان شهر وحدتیه به منظور ایجاد بسترهای لازم و میزبانی مسابقه سوارکاری با حضور چندین سوار کار ملی و خبره در سطح کشور به منظور ۲۰ اسفند روز وحدتیه که منجر به استقبال گسترده مردم به ویژه جوانان، خانواده ها و ایجاد نشاط اجتماعی شد؛ قدردانی کرد.
گفتنی است؛ این جلسه با حضور حجت السلام کشاورز بارگاهی امام جمعه سعدآباد، احمدزاده رییس اداره آموزش و پرورش منطقه، حاج آقا سید محمد باقر حسینی رییس شورای اسلامی شهر وحدتیه، شهردار وحدتیه، جانشین فرمانده انتظامی بخش سعدآباد، فرماندهان کلانتری های وحدتیه و نظرآقا، نماینده فرمانده حوزه مقاومت شهید بهشتی سعدآباد و فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی علامه حلی سعدآباد، رستمی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش سعدآباد، قاسمی نماینده دهیاران، کرمی رییس شورای اسلامی بخش، جمعی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای تابعه، رؤسا و مسؤلین ادارات، نهادها و ارگان های مستقر در بخش تشکیل و پس از تبادل نظر و سخنان بعضی از اعضای شورای اداری پیرامون مسائل و مشکلات حوزه کاری خود در نهایت تصمیماتی مصوب شد.

shora edari sadabad 1 shora edari sadabad 1 shora edari sadabad 1 shora edari sadabad 1 shora edari sadabad 1 shora edari sadabad 1 shora edari sadabad 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group