يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

همزمان با نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه ها در سراسر کشور؛ اجرای طرح "کتابخانه گردی" ددر بحش شبانکاره با حضور ابراهیم حسینی بخشدار و دیگر مسئولین در کتابخانه عمومی این شهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، این طرح روز سه شنبه 16 اسفند ماه با حضور حسینی بخشدار، دشمن زیاری رئیس شورای بخش، دهدشتی رئیس شورا شهر، رستمی رئیس اداره آموزش و پرورش، پولادی فرمانده حوزه مقاومت ۱۹ ابوذر شبانکاره و جمعی از مسئولین و علاقه مندان به کتاب در کتابخانه عمومی شبانکاره برگزار شد.
بخشدار شبانکاره در این آیین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: کتابخانه‌ عمومی شبانکاره امروزه به عنوان یک پایگاه فعال فرهنگی در بخش و مکان و مرجع ارزشمند اطلاعاتی برای کتاب دوستان و فرهیختگان شناخته شده است و تلاش این مجموعه ارزشمند، پرورش اندیشه، عقاید و فرهنگ افراد است که ماحصل این تلاش‌ها، بالندگی، سرزندگی و طراوت مردم خواهد بود.

ketabkhane shabankare 1
وی افزود: با تلاش و همت مسئول کتابخانه عمومی و همکارانشان اقدامات خوبی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بخش شبانکاره انجام شده که باعث شده امروزه کتابخانه عمومی شبانکاره را به عنوان یک پایگاه مهم اجتماعی در سطح بخش بشناسند.
حسینی بیان داشت: در همین راستا از اتفاقات خوب یک ماه گذشته در بخش شبانکاره آیین کلنگ زنی کتابخانه عمومی خیرساز روستای خلیفه بعنوان بزرگترین کتابخانه عمومی روستایی کشور را داشتیم که می تواند در ارتقا سطح فرهنگی بخش موثر باشد.
مسئول کتابخانه عمومی شبانکاره گفت: همزمان با نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کتابخانه عمومی شبانکاره برای نخستین بار به عنوان کتابخانه شاخص و منتخب در طرح کتابخانه گردی انتخاب شده است.
زارع عنوان کرد: عضویت رایگان، شاهنامه خوانی، محفل ادبی، ایستگاه کتابخوانی، مسابقه نقاشی، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، قصه گویی، جمع خوانی و ایستگاه صلواتی از جمله برنامه های اجرا شده در این طرح است که با هدف آشنایی مردم و مسولان با بخش ها و خدمات مختلف کتابخانه های عمومی برگزار شده است.

ketabkhane shabankare 1ketabkhane shabankare 1ketabkhane shabankare 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group