يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

بخشدار شبانکاره گفت: ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مهمترین رویکرد ستاد تسهیلات سفر در بخش شبانکاره است.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم حسینی عصر سه شنبه 16 اسفند ماه در جلسه شورای اداری بخش شبانکاره ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) اظهار داشت: جشن های نیمه شعبان باید در شهر و روستاهای بخش با شکوه برگزار شود.
وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت بخش شبانکاره و نزدیکی به شهرهای برازجان، گناوه و بوشهر و وجود پارک آزادی، سد رئیسعلی دلواری، طبیعت زیبا و هوای خوب و مهمان‌نوازی مردم خون گرم آن و همچنین با وجود امنیت در بخش موجب شده هر ساله به ویژه در ایام نوروز شاهد حضور مسافران از اقصی نقاط کشور به شهر و بخش شبانکاره باشیم.
حسینی تصریح کرد: ستاد تسهیلات سفر و دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم را داشته و اقدامات لازم برای میزبانی از مهمانان نوروزی را انجام دهند‌.

shabankare bakhsdar 1
بخشدار شبانکاره عنوان کرد: فضاهای عمومی، مساجد، مدارس مشخص شده برای پذیرش مهمان، مراکز درمانی و خدماتی، اورژانس، بانک‌ها، پارک آزادی، امکان تاریخی و تفریحی و گردشگری برای خدمت رسانی آمادگی لازم را داشته باشند.
وی با تاکید به مسئولین اجرایی در خصوص لزوم اطلاع رسانی به مردم بیان داشت: هر مسئولی بخواهد در پست مدیریتی خود کوتاهی کند جایی در بخش ندارد و قطعا با آن برخورد خواهد شد .
بخشدار شبانکاره همچنین در این جلسه به اداره آب و فاضلاب به دلیل عدم اطلاع رسانی قبل از قطعی چند روزه آب و عدم پاسخگویی به مردم تذکر داد.
وی در پایان هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را به سبز پوشان این عرصه تبریک و تهنیت گفت و به همین مناسبت به همراه مسئولین بخش در فضای سبز مجموعه سد رئیسعلی دلواری چندین اصله نهال کشت کردند.
گفتنی است؛ جلسه شورای اداری بخش شبانکاره شانزدهم اسفندماه با دستور کار؛ برگزاری با شکوه جشن نیمه شعبان، هفته منابع طبیعی و تشکیل ستاد تسهیلات سفر در محل سد رئیسعلی دلواری برگزار شد.

shabankare bakhsdar 1shabankare bakhsdar 1shabankare bakhsdar 1shabankare bakhsdar 1shabankare bakhsdar 1shabankare bakhsdar 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group