جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

شهردار وحدتیه بابیان اینکه هیچ اختلافی بین شورا و شهرداری وجود ندارد گفت: در سال جاری ۱۱۷ تن قیر رایگان به شهرداری تخصیص داده شد که نتیجه آن اجرای ۵ هزار مترمربع آسفالت بوده است.

به گزارش دیارجنوب، حسین ارشدی روز سه‌شنبه 16 اسفندماه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مردم ولایتمدار ما باوجود مشکلات متعدد در جامعه، همیشه درصحنه‌ها حضورداشته و پشت انقلاب هستند.
وی عنوان کرد: شهرداری وحدتیه برای انعکاس اخبار و آگاه‌سازی مردم از پیشرفت پروژه‌های شهری هر 6 ماه یک‌بار نشست خبری را برگزار می‌کند.
ارشدی بابیان اینکه اعتبارات پروژه‌ها بر اساس جدول زمان‌بندی تخصیص‌یافته، افزود: برای تقویت زیرساخت‌های شهری، احداث دیوار حفاظتی، اصلاح پل‌ها و کانال‌ها به‌منظور دفع سیلاب برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده و با مشاور دفع آب‌های سطحی در حال هماهنگی هستیم.
شهردار وحدتیه عنوان کرد: برای اولین در شهرداری وحدتیه با مشاور شهرسازی قرارداد بسته شد تا مطالعات شهری و زیرساخت‌ها را برای پنجاه سال آینده بررسی و طراحی کند.
وی به مصوبات سفر اول ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی نفت اعتبار 50 میلیارد تومانی تخصیص داده‌شده که 41 میلیارد مربوط به جاده سلامت و 9 میلیارد تومان به سالن 500 نفری اجتماعات شهر وحدتیه تعلق دارد.

nashast vahdatie 1

ارشدی بیان کرد: جاده شیراز-برازجان از سه‌راهی وحدتیه تا شهر وحدتیه به طول 5100 متر است که تخصیص اعتبار آن پس از مشاوره و برآورد هزینه از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی نفت انجام خواهد شد.
وی بابیان اینکه در انجام تمام پروژه‌های شهرداری از کارشناسان خبره مشورت گرفته‌شده، افزود: پروژه‌های عمرانی نظیر احداث دیوار حفاظتی از محل تملک دارایی تأمین‌شده است.
ارشدی به پروژه‌های تکمیل‌شده در سال جاری اشاره کرد و گفت: جاده شهید پاسالار و پارک بهاران ازجمله پروژه‌های شاخص تکمیل‌شده در سال جاری هستند.
وی در خصوص ساختمان سلامت شهر وحدتیه ابراز داشت: مجوز تخریب این ساختمان از شبکه بهداشت و درمان دشتستان اخذشده و طی رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی نیز اعتبار لازم برای ساخت تأمین‌شده است.
شهردار وحدتیه در خصوص اختلاف در شورای شهر تصریح کرد: هیچ‌گونه اختلافی در شورای شهر وحدتیه وجود ندارد.
وی در خصوص اعتبارت تخصیص‌یافته در سال جاری به شهرداری وحدتیه عنوان کرد: مبلغ 8 میلیارد از اعتبارات به حوزه معوقات تعلق گرفت و در کمتر از 6 ماه، کل معوقات تأمین اجتماعی، حقوق و پیمانکاران و ... پرداخت شد تا نسبت به این حوزه بروز باشیم.

nashast vahdatie 1

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیارجنوب در خصوص ساماندهی دکه‌های خروجی شهر وحدتیه عنوان کرد: 34 پروژه از محل ارزش‌افزوده برای تخصیص اعتبار به استاندار معرفی‌شده که 10 مورد آن از طرف معاون عمرانی استاندار بوشهر پذیرفته شد که یکی از آن‌ها ساماندهی خروجی شهر وحدتیه به سمت سعدآباد است.
ارشدی از احداث بازارچه بومی و محلی در شهر وحدتیه خبر داد و گفت: در این بازارچه محلی 10 غرفه ایجاد می‌شود که مزایای زیادی ازلحاظ اشتعال‌زایی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده تکمیل شود.
شهردار وحدتیه در پاسخ به سؤال خبرنگار دیارجنوب در خصوص میزان دریافت قیر رایگان در سال جاری گفت: امسال شهرداری 117 تن قیر رایگان دریافت کرده و به بنیاد مسکن معرفی‌شده تا برای خیابان‌ها و کوچه‌های در دست اجرا استفاده شود.
وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار دیارجنوب در خصوص مساحت آسفالت کوچه‌ها و معابر در سال جاری ابراز داشت: در سال جاری 5 هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابرشهر وحدتیه آسفالت شده است.
وی تصریح کرد: استفاده از خودروهای اداری در ساعات غیر اداری کذب محض است و تمامی ماشین‌ها برچسب دار شده‌اند.
ارشدی در خصوص فعالیت آتش‌نشانی این شهر بیان کرد: در آتش‌نشانی شهر وحدتیه 6 نفر در حال فعالیت هستند و هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد.
شهردار وحدتیه خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین چالش شهرداری وحدتیه پروژه‌های گرفتارشده با دموکراسی اداری هستند.
وی بابیان اینکه 20 اسفند روز وحدتیه نام‌گذاری شده، افزود: مستنداتی وجود دارد که نشان‌دهنده اقدامات، رویدادها و امورات شهرداری طی 44 سال انقلاب است.
وی در خصوص اقدامات شهرداری وحدتیه طی 6 ماه دوم سال جاری عنوان کرد: 183 متر دیوار حفاظتی، یک هزار متر موزاییک، 2600 متر کانیو کتابی، 3400 متر موزاییک نابینایان انجام‌شده است.
شهردار وحدتیه در خصوص تملک و بازگشایی خیابان‌های ساحلی و ولی‌عصر در شهر وحدتیه گفت: خیابان‌های ساحلی و ولی‌عصر شهر وحدتیه در سال جاری بازگشایی شدند و ساختمان جدید شورا نیز ازجمله پروژه‌هایی بود که در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

nashast vahdatie 1nashast vahdatie 1nashast vahdatie 1nashast vahdatie 1nashast vahdatie 1nashast vahdatie 1nashast vahdatie 1nashast vahdatie 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group