جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند خبر داد و گفت : ۱۰۰ گشت محسوس و نامحسوس پلیس در این طرح محور‌های استان را پوشش می‌دهند.

به گزارش دبارجنوب، کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شروع طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند، گفت : در این طرح که تا پایان روز ۱۴ فروردین ادامه دارد، سایر دستگاه‌های خدمات رسان مانند اورژانس، هلال احمر، راهداری و ... هم حضور دارند.

وی از حضور ۱۰۰ گشت محسوس و نامحسوس پلیس در این طرح خبر داد و افزود: ۵۷ دستگاه دوربین ثابت همراه با تعداد زیادی دوربین سیار در سطح محور‌های استان تخلفات رانندگان را رصد و ثبت می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شروع ماه مبارک رمضان از چهارم فروردین ماه گفت: در همین راستا پیش‌بینی می‌شود موج سفر‌های نوروزی خیلی زودتر و از روز ۱۷ اسفند همزمان با نیمه شعبان آغاز شود.

polic rahvar

وی افزود: در همین راستا این آمادگی در نیرو‌ها وجود دارد که طرح را زودتر از موعد رسمی آن آغاز کنند.

وی از پیش بینی افزایش ۳۰ درصدی ترافیک محور‌های استان در طرح نوروزی پیش رو خبر داد و افزود: به احتمال زیاد به دلیل شروع ماه مبارک، پیک سفر‌ها و ترافیک جاده‌ای در اواخر اسفند و چند روز ابتدایی فروردین ماه باشد.

دستغیب گفت: با توجه به پنجشنبه آخر سال (۲۵ اسفند) پیش بینی می‌شود ترافیک سنگینی هم در روز‌های ۲۵ و ۲۶ اسفند در سطح محور‌های استان داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه پیک ترافیک در بازه زمانی کوتاهی است، از رانندگان درخواست داریم تا در این ایام بیش از هر زمان دیگری رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته باشند .

استان بوشهر

Template Design:Dima Group