شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

رئیس جمهور از تامین اعتبار راه نمازگاه به تنگ ارم دشتستان خبر داد و گفت: ساماندهی ورودی برازجان در دستور کار قرار گرفت.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه ۱۲ اسفند ماه در جمع مردم دشتستان اظهار داشت: این شهرستان برای حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی شهیدان بسیاری را تقدیم کرده است.
وی مهم ترین نکته و آموزه ی دین در برپایی نماز جمعه و اجتماعات را نزدیک شدن دلهای مردم به هم و باخبر شدن از احوال یکدیگر عنوان کرد و گفت: مردم باید نسبت به هم احساس مسئولیت داشته باشند و در رفع مشکلات یکدیگر قدم بردارند.
آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی یارانی را پرورش داده که در هر کوی و برزن، ایستادگی و مقاومت را در دستور کار خود قرار داده اند.
وی وحدت و انسجام را از خصوصیات بارز این منطقه عنوان کرد و گفت: انسجامِ حاکم در بین مردم دشتستان، نشان از توسعه یافتگی این شهرستان و استان است.
رئیس جمهور با بیان اینکه رمز پیشرفت کشور در گرو وحدت، انسجام و یکپارچگی مردم است، افزود: نیروهای انقلابی و دولت مردان باید بصورت شبانه روزی و خستگی ناپذیر در راه خدمت رسانی به مردم تلاش کرده و از حاشیه ها به دور باشند.

raeesi borazjan 1
وی با بیان اینکه دشمن بدنبال درگیر کردن دولتمردان و مردم با حاشیه ها است، افزود: ایجاد آشوب‌های خیابانی، اختلال و اغتشاش در حوره اقتصادی و ارزی، فتنه سازی در حوزه تحصیل و مدارس و نا امن جلوه دادن این فضا برای والدین و دانش آموزان از ترفندهای دشمن برا ی ناامیدی در بین مردم است.
آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: دشمنان با این توطئه ها قصد دارند که مردم و دولتمردان را وارد حاشیه کرده و مانع خدمت رسانی و پیشرفت کشور شوند.
وی حضور یافتن در بین مردم شهرستان دشتستان و باخبر شدن از مسائل و مشکلات آنها را مغتنم دانست و گفت: در سفر اول به بوشهر نیازهای فوری استان مورد توجه قرار گرفت و طی این مدت تمام پروژه ها و طرح های نیمه تمام با جدیت دنبال شد
آیت‌الله رئیسی اضافه کرد: برای بهره مندی مردم دشتستان از آب شرب سالم در حوزه آب رسانی اقدامات خوب و قابل توجه ای انجام گرفت.
وی به آغاز عملیات اجرایی ایمن سازی برخی از جاده های مواصلاتی شهرستان در این سفر اشاره کرد و گفت: تامین اعتبار پروژه های راه نمازگاه- ارم و سد دهرود جزو مصوبات این سفر است که در دستور کار قرار می گیرد.
آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: ورودی برازجان از خواسته های مردم این شهر است که در دست اقدام قرار گرفته و جزو برنامه های کاری دولت است.
رئیس جمهور تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام را دغدغه اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: طرح های بیمارستانی و درمانی شهرستان دشتستان از برنامه های کاری دولت است که اعتبارات لازم دراین خصوص تخصیص یافته و با سرعت در حال اجرا است.
وی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان را از مطالبات خاص مردم این منطقه دانست و افزود: درحال حاظر این پروژه پیشرفت خوبی دارد و بخشی از کار باقی مانده که بزودی ساماندهی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
آیت‌الله رئیسی از پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی سد دالکی خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم این پروژه با سرعت بیشتری درحال انجام است و بزودی زمینه بهره برداری آن برای استفاده مردم فراهم می شود.
وی دغدغه و تلاش دولتمردان را رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: نماینده دشتستان نیز برخی مشکلات روستاها و مناطق این شهرستان را اعلام کردند که در این سفر با جذب اعتبارات از طریق مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت، مشکلات جاده های روستایی و مواصلاتی این شهرستان حل می شود.
آیت‌الله رئیسی بیان داشت: برخی از پروژه‌هایی که بیش از ۱۴ سال متوقف و راکد مانده بود، در این سفر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
رییس جمهور با بیان اینکه مردم باید در جریان پیشرفت کارها قرار بگیرند، افزود: هدف ما در دولت سیزدهم این است که پیشرفت های کاری به مردم اطلاع رسانی و موانع نیز برای آنها تبیین شود.
وی تصریح کرد: مدیران شهرستان باید بصورت شبانه روزی در راه خدمت رسانی به مردم تلاش و مجاهدت کنند.
آیت‌الله رئیسی یادآور شد: اقدامات لازم در حوزه کشاورزی این منطقه انجام شده که در جلسه شورای اداری این شهرستان مطرح می شود.

خبر مرتبط:

استقبال دشتستانی ها از رئیس جمهور+ تصاویر اختصاصی

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group