جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مهمترین اولویت دولت سیزدهم است.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، سید عزت الله ضرغامی روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه در آیین افتتاح کارخانه فرآورده های آرایشی و بهداشتی در دشتستان با اشاره به پروژه های نیمه تمام و بر زمین مانده از سنوات گذشته اظهار داشت: کارخانه فرآورده های آرایشی و بهداشتی دشتستان یکی از این پروژه های ها بود که در حال حاظر راه اندازی و محصولاتی با کیفیت خوب و تحت لیسانس معتبر جهانی تولید می کند.
ضرغامی یکی از سیاستهای راهبردی دولت سیزدهم را اولویت دادن به پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و گفت: دولت در نظر دارد تا در سفرهای استانی موانع تولید را برطرف کند که بخشی با کمک و همراهی مسئولین و بخشی هم با تسهیلات مرتفع خواهد شد.

karkhane behdashti d 1
وی با بیان اینکه دستگاه ها و تجهیزات این کارخانه پیشرفته و با کیفیت است، افزود: این شرکت ظرف مدت کوتاهی میتواند بصورت سه شیفت فعالیت داشته و زمینه اشتغال 220 نفر را فراهم سازد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابراز داشت: این شرکت با پیگیری های نماینده مردم دشتستان راه انداری شد که امیدواریم عاملی برای رونق تولید و منبع خیر و برکت در شهرستان باشد.
گفتنی است؛ شرکت رخسار نیک آفرین زرین در ناحیه صنعتی خوشاب برازجان با ظرفیت ۱۸ هزار تن، سرمایه گذاری ۲۰۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال ۲۲۰ نفر افتتاح و به بهره برداری رسید.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group