يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

شانزدهمین پاسداشت یاد ورزشکار قرآنی شهید «عباس نسترن» از سوی مجمع قرآنیان مساجد در گلزار بهشت صادق (ع) محله فردوس منطقه یک شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرنگار مهر، معاون راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر صبح چهارشنبه در این آئین اظهار داشت: هدف از برگزاری این محافل معنوی در اصل به معنای پاسداشت یاد شهید و اندیشه‌های ژرف و بزرگ این شهیدان والامقام است.

عادل عباسیان گفت: شهید عباس نسترن یک آموزگار تخصصی در رشته‌های قرآنی و ورزشی غواصی و دریانوردی در مساجد و محلات بوشهر و شهرستان‌های استان، که به دور از هر گونه انگیزه مادی و به طور خالصانه مشغول به تدریس افتخاری بود و هدف او پیوند زدن زندگی جوانان و نوجوانان با آیات الهام‌بخش و امیدآفرین کلام‌الله بود.

abbas nastaran

معاون راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه شهید «عباس نسترن» بنیانی مسجدی داشت، اظهار کرد: شهید امید یک بسیجی با اخلاص و جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و فردی خستگی ناپذیر بود که در کنار مسئولیتش که کارشناس اداره‌کل اموراجتماعی و جوانان استانداری بوشهر بود تا لحظات آخر اهتمام ویژه‌ای به آموزش و تعلیم و تربیت قرآنی و معرفتی جوانان دانشجو و نوجوانان دانش‌آموز و مددرسانی به شهروندان داشت و در مسیر اهدافش کوتاهی نکرد. و سرانجام در تاریخ ۱۰ اسفندماه سال ۱۳۸۵ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل یاران شهیدش پیوست.

عباسیان افزود: سیره اخلاقی و سبک زندگی شهدا برای سایر اقشار جامعه دارای یک‌سری آموزه‌های اجتماعی ماندگار است که مایه آسایش و افتخار و آرامش و اقتدار آفرینی می‌شود.

دعای توسل با نوای حجت‌الاسلام محسن اسماعیل‌پور کارشناس دینی مسجد خاتم‌الانبیاء (ص) و با حضور جمعی از خانواده شهدا و مردم متدین بوشهر در جوار مزار جانباز شیمیایی شهید «عباس (امید) نسترن» قرائت و برگزار شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group