چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

جمعی از خبرنگاران بوشهری از مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی مسیر زندگی وابسته به اداره کل آموزش و پرورش استان بازدید کردند.

به گزارش دیارجنوب، الهام خواجه زاده کارشناس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی مسیر زندگی وابسته به اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر روز یکشنبه 7 اسفند ماه در بازدید خبرنگاران از این مرکز اظهار داشت: هرکدام از کارشناسان این مرکز در زمینه تخصصی خود شامل گفتار درمانی، اختلالات خاص یادگیری، برنامه ریزی درسی و ... فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه مشاوره های کودکان شامل اضطراب، استرس و پرخاشگری توسط کارشناسان بانو و آقا انجام میشود، افزود: خط تلفن ۱۵۷۰ در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و بصورت اورژانس و رایگان کار مشاوره را انجام می دهد که برای تکمیل شدن به مراکز در شهرستانها و نزدیک به محل زندگی ارجاع داده میشود و حتی در زمینه خودکشی و خودزنی کمک های زیادی کرده است.
خواجه زاده با اشاره به تعداد تماسهای مختلف بر روی این خط بیان کرد: تعداد تماس ها در بهمن ماه با توجه به فصل امتحانات به ۸۰ مورد رسیده و در دی ماه نیز ۱۰۰ تماس بوده است.
وی با بیان اینکه ۱۹ مرکز مشاوره و ۱۸۰ مشاور در استان بوشهر فعالیت دارند، افزود: کلیه کارشناسان این مراکز دارای تخصص هستند که افراد با هر تماسی برای مشاوره میتوانند با آنها در ارتباط باشند. 

tor moshaver 1tor moshaver 1tor moshaver 1tor moshaver 1tor moshaver 1tor moshaver 1tor moshaver 1tor moshaver 1tor moshaver 1tor moshaver 1tor moshaver 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group