يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای امروز و فردا در برخی از ساعات افزایش پوشش ابر و وقوع بارش‌های پراکنده باران در این استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، فرج‌الله شکوهی پور مدیرکل هواشناسی استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد برای امروز و فردا در برخی از ساعات با افزایش پوشش ابر، وقوع بارش‌های پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط استان پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در این مدت با افزایش سرعت وزش باد روی دریا، خلیج فارس در برخی ساعات متلاطم خواهد بود. از روز سه شنبه با تغییر جهت جریانات به‌سمت شمالی و تداوم وزش آن تا روز چهارشنبه، خلیج فارس به‌نسبت مواج و متلاطم می‌شود.

baran kam

این مقام مسئول افزود: آسمان استان در ساعات آینده نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و طی صبحگاه مه آلود خواهد بود.

شکوهی‌پور اعلام داشت: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا و در سواحل طی ساعاتی ۱۴ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ و در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group