شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش پوشش ابر در استان خبر داد و گفت: ناپایداری‌ها در استان بوشهر تا دوشنبه ادامه دارد.

به گزارش دیارجنوب ، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از امروز تا دوشنبه، با عبور امواج ناپایدار جو، به‌تناوب ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش‌های پراکنده و خفیف باران گاهی همراه با رعدوبرق، در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: همچنین در ساعت‌هایی از وقت فردا با افزایش سرعت وزش باد روی دریا، سواحل استان تا حدودی متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: از روز دوشنبه به‌تدریج با تغییر جهت جریانات به سمت شمالی و تداوم وزش آن تا روز چهارشنبه، خلیج فارس به نسبت مواج و متلاطم خواهد بود.

abri

وی افزود: جهت وزش باد متغیر، بیشتر جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر خواهد بود.

مساعدی بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت پنج و ۱۲ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه و مد دوم دریا ساعت ۲۳ و ۴۷ دقیقه خواهد بود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group