جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

عملیات اجرایی بزرگترین کتابخانه عمومی خیّرساز کشور با حضور فرماندار دشتستان و دیگر مسئولین در روستای خلیفه ای شهرستان آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، فرماندار دشتستان روز جمعه ۵ اسفند ماه در این آیین اظهار کرد: امروز دشمن با هویت زدایی و جنگ ادراکی برای از بین بردن تمدن ایران اسلامی اقدام کرده است.
احمد بنافی بیان داشت: هویت زدایی از جوانان از مهم ترین اهداف دشمن در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران است.
وی در ادامه ضمن تشریح تاریخ و جایگاه دشتستان، هویت فرهنگی و تاریخ دشتستان را دارای تمدن بیش از ۶ هزار سال دانسته و ادامه داد: نام و آوازه دشتستان بر تارک تاریخ و هویت ایران می‌درخشد.

ketabkhane khayyer 1

بنافی در ادامه با قدردانی از خیرین و کمک آنها در آبادانی روستاها، بیان داشت: فرد سخاوتمند به ديگرى کمک مى كند در حالى كه خود نیازمند است که روستای خلیفه‌ای به عنوان روستای شاخص از حیث وجود این چنین افراد سخاوتمندی در دشتستان و حتی استان می باشد.

ketabkhane khayyer 1

ایشان ادامه داد: در روستای خلیفه‌ای، سخاوت، همدلی و کمک به همدیگر موج میزند که همین امر موجب شد این روستا در جایگاه و تراز یک روستای مدرن قرار بگیرد.
گفتنی است بزرگترین کتابخانه روستایی کشور در روستای خلیفه‌ای دشتستان با اعتبار ۱۰۰میلیارد ریال توسط خیرین این روستا ساخته خواهد شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group