چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

نایب رئیس کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال ساحلی سال آینده در رقابت‌های آسیایی چین و جهانی تایلند شرکت می‌کند.

به گزارش دیارجنوب ، نادر انصاری روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی در بوشهر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: رده بندی این تورها برای تیم ملی بسیار مهم است که توجه ویژه‌ای به آنها می شود تا در مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک تیم ملی در رتبه‌های بالاتری قرار گیرد.

وی بیان کرد: مسابقات انتخابی المپیک از دیگر رویدادهای فراروی تیم ملی والیبال ساحلی است که انتخاب سهمیه پس از رقابت تیم‌های آسیایی در پنج منطقه شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز مجزا انجام می‌شود.

انصاری ادامه داد: تیم ایران به واسطه قرار گرفتن در منطقه مرکزی آسیا دور نخست مسابقات انتخابی المپیک را در آبان یا آذرماه در کشور بنگلادش برگزار می‌کند که هندوستان، قزاقستان و پاکستان از جمله حریفان ایران در دور مقدماتی هستند.

valibal

وی اظهار کرد: مرحله نهایی با تیم‌های برتر مناطق پنج گانه آسیا و به احتمال قوی در سال ۲۰۲۴ به عنوان سال برگزاری المپیگ برگزار می‎‌شود.

انصاری افزود: پشتوانه رویدادهای بین المللی فراروی تیم ملی، لیگ برتر است که اهتمام ویژه‌ای برای برگزاری آن ایجاد شده است.

مسابقات هفته دوم لیگ برتر والیبال ساحلی از روز چهارشنبه پنجم اسفنده در بوشهر آغاز شده و تا روز جمعه هفته جاری تداوم دارد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group