شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

رییس اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی دشتستان از پرواز بالگرد اورژانس هوایی استان بر فراز آسمان شهرستان بمنظور اعزام مصدوم تصادفی خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، حمیدرضا شبانکاره فرد روز پنجشنبه ۴ اسفندماه با اعلام‌ این خبر اظهار کرد: در تاریخ سوم اسفند ماه ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه یک مورد تصادف در سه راهی روستای شاهیجان شهرستان دشتستان به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.
وی اضافه کرد: به محض اطلاع از حادثه، پایگاه اورژانس جاده ای شهر کلمه به محل مورد نظر اعزام و مصدوم خانمی ۲۸ ساله با آسیب های متعدد به ناحیه گردن، دست و پا را پس از انجام اقدامات درمانی لازم به درمانگاه این شهر اعزام کردند.
شبانکاره فرد بیان کرد: با توجه به مکانیسم شدید آسیب مصدوم حادثه، جهت تسریع در روند درمانی از مرکز اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر درخواست اورژانس هوایی داده شد.
رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی دشتستان افزود: بالگرد اورژانس هوایی در کمترین زمان ممکن به شهر کلمه اعزام شد و مصدوم از اورژانس ۱۱۵ این شهر تحویل  بالگرد و به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اعزام شد.
شبانکاره فرد در پایان از رئیس اورژانس ۱۱۵، رییس اورژانس هوایی و تیم فنی پرواز و پزشکی استان بوشهر، پرسنل اورژانس ۱۱۵ کلمه و بوشهر و پزشک و پرسنل درمانگاه شهر کلمه برای تلاش و پیگیری های اعزام این مصدوم تشکر کرد.

orzhans shahijan 1orzhans shahijan 1orzhans shahijan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group