يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

یک بانوی زندانی جرایم غیر عمد با پرداخت ۹۳۰ میلیون ریال توسط دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در قالب پویش ملی «نذر امام رضا علیه السلام» ویژه آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد آزاد شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از آستان نیوز از بوشهر، مدیر کانونهای خدمت رضوی استان بوشهر از آزاد سازی یک زندانی مالی خبر داد و افزود: دبیرخانه کانون های خدمت رضوی مبلغ ۹۳۰ میلیون ریال را برای آزاد سازی یک بانوی بدهکار مالی جرایم غیر عمد در قالب تفاهم نامه بنیاد کرامت رضوی و ستاد دیه کشور مبنی بر آزاد سازی بانوان زندانی جرایم غیر عمد پرداخت کرد و یک مادر به کانون گرم خانواده بازگشت.
مهران خورده بین مقدم گفت: پس از ابلاغ نامه پویش ملی نذر امام رضا (ع) با موضوع آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد توسط مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی به دبیرخانه استان این اقدام خداپسندانه در دستور کار قرار گرفت و نشستی با ستاد دیه استان و اداره کل زندان های استان برگزار و سهم دبیرخانه استان بوشهر به میزان ۹۳۰ میلیون ریال مشخص شد که بلافاصله به حساب ستاد دیه استان واریز شد.

zendan razavi


وی افزود این خانم در آیین آزادی ۶۰ زندانی جرایم غیر عمد استان بوشهر که با حضور جمعی از مسئولان و خانواده زندانیان برگزار شد آزاد و به جمع خانواده خود بازگشت.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره به سیره و روش امام رضا علیه السلام در دستگیری و یاری رساندن به نیازمندان و گرفتاران گفت: فلسفه ایجاد کانون های خدمت رضوی نیز کمک به همه نیازمندان و گرفتاران است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group