پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طرح ضربتی مبارزه با سرقت در استان بوشهر هم‌زمان با سراسر کشور از 25 بهمن آغاز شده و تا کاهش سرقت و آرامش محلات خواهد داشت.

به‌ گزارش دیارجنوب، طرح ضربتی مبارزه با سارقان همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر از ۲۵ بهمن آغاز شد و زمانی برای پایان آن اعلام نشده است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر در آیین آغازبه‌کار این طرح در ستاد فرماندهی انتظامی در میان خبرنگاران گفت: طرح ضربتی مبارزه با سرقت با دستور فرمانده‌کل فراجا از امروز آغاز شده و نیروی انتظامی استان بوشهر آماده پاکسازی سارقان، خرده‌فروشان مواد مخدر و اراذل و اوباش در محلات است.

tarh zarbat
سردار حیدر سوسنی با اشاره به این‌که زمانی برای پایان این طرح اعلام نشده، افزود: طرح ضربتی مبارزه با سرقت با شدت و قدرت ادامه دارد تا زمانی که امنیت در جامعه حاکم شود.
فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان ۲۰ تیم و در دیگر شهرستان‌های استان نیز ۱۰ تیم انتظامی روزانه برابر سرقت‌ها و سارقان مبارزه خواهند کرد.
وی آمار داد که در استان بوشهر ۲ درصد کاهش سرقت را داریم که از این نظر استان جایگاه ۲۹ کشور را دارد و این یعنی آمار سرقت در استان بالا نیست.
سردار سوسنی گفت: ۶۰ درصد سرقت‌های استان بوشهر در شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دشتستان رخ می‌دهد که بیشترین سرقت‌ها سرقت از منزل، اماکن خصوصی، و موتورسیکلت، سرقت عنف و سرقت مسلحانه است./ صداوسیما

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group