يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان طی امروز تا روز چهارشنبه گفت: طی این مدت در برخی از ساعات خلیج فارس نیز متلاطم پیش بینی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی در این ارتباط اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان طی امروز تا روز چهارشنبه است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت ضمن افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد، در برخی از ساعات وقوع بارش‌های پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق، غالباً در مناطق شمالی و مرکزی استان، مورد انتظار است.
وی گفت: طی این مدت در برخی از ساعات خلیج فارس نیز متلاطم پیش بینی می‌شود و از انتهای روز چهارشنبه تا اوایل هفته با وزش بادهای شدید شمال غربی، سواحل استان مواج و متلاطم خواهد بود.

baran tagarg
مساعدی یادآور شد: طی ساعات آینده آسمان منطقه نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و در برخی نقاط غالباً مناطق شمالی و مرکزی استان بارش پراکنده باران گاهی رگبار و رعدوبرق و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.
وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی ۴۲ و در سواحل شمالی و مرکزی استان و شمال خلیج فارس طی ساعاتی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی استان در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group