شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با نفوذ یک سامانه ناپایدار جوی به آسمان استان، احتمال بارش پراکنده باران طی امروز و فردا در سطح استان وجود دارد.

به گزارش دیارجنوب، فرج‌الله شکوهی‌پور روز یکشنبه اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با نفوذ سامانه ناپایدار جو به استان و فعالیت آن طی امروز و فردا، با افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد، ضمن ایجاد تلاطم دریا، در برخی از ساعات وقوع بارش‌های پراکنده باران گاهی رعدوبرق غالباً در مناطق شمالی و مرکزی استان مورد انتظار است.
وی اضافه کرد: برای ساعات آینده آسمان نیمه ابری همراه با غبار محلی، وزش باد و در مناطق شمالی و مرکزی استان طی ساعاتی بارش پراکنده باران گاهی رگبار و رعدوبرق و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

BARESH BARAN
شکوهی‌پور بیان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی ۴۲ و در سواحل شمالی و مرکزی استان و شمال خلیج فارس طی ساعاتی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group