سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

امام جمعه شهر دالكی گفت: تكميل پروژه سد دالكی و بهره وری از آن بسياری از مشكلات مردم منطقه را حل خواهد کرد.

به گزارش دیارجنوب، حجت السلام والمسلمین طالبی امروز در خطبه اول خود مردم را به تقواي الهي دعوت كرد و و بطور مختصری به نامه٣١ امير مومنان علي ابن ابيطالب (ع) به معاويه اشاره نمود.
امام جمعه شهر دالكي در خطبه دوم با اشاره به تمام مناسبتهای تاريخی، سياسی، مذهبی در طول ايام هفته آتي، بيانيه گام دوم انقلاب از ديد رهبری را مطرح کرد و افزود: زلزله انقلاب فرعون های در بستر خوابيده را بيدار كرد و بزرگترين ومردمي ترين انقلاب عصر جديد را رقم زد.

e jomeh dalaki
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابي است كه چله ای پر افتخار را بدون خيانت به آرمانهايش پشت سر گذاشته و در مقابل وسوسه ها مقاومت كرده و از كرامت خود واصالت شعارهايش صيانت ميكند و اكنون وارد دومين مرحله خودسازي و جامعه پردازي و تمدن سازي شده است.
حجت السلام طالبي به عفو زندانيان از سوي مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این خصوص كار بسيار ارزشمندی صورت گرفته و همچنين خواستار حضور رياست جمهور در سفر آينده خود به استان و شهرستان دشتستان شدند.
وی اذعان داشت: تكميل پروژه سد دالكي و بهره وری از آن بسياری از مشكلات مردم منطقه را حل خواهد کرد و تاكيد بر اين داشت كه در دستور كار بازرسي و بازديد رياست محترم جمهور از پروژه های عمرانی استان قرار بگيرد.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group