جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

بخشدار آبدان شهرستان دیر گفت: ۱۱ پروژه شهری و روستایی با اعتبار ۲۴۵ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال در آبدان کلنگ‌زنی یا به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم درویشی روز شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای مرور دستاوردهای‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به پشتوانه قرآن و اهلبیت(ع) هرگز زیر بار ذلت و حرف زور دشمن نرفته است.
وی افزود: در این دهه به بهانه چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب، ۴۴ برنامه از سوی ستاد بزرگداشت دهه فجر برگزار و ۱۱ پروژه هم با اعتبار ۲۴۵ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

kolangzani eftetah
بخشدار آبدان شهرستان دیر تصریح کرد: خط انتقال آب گشی به سرمستان به‌طول ۵.۵ کیلومتر با ۵ میلیارد تومان اعتبار، شرکت تولیدی آهک هیدراته با ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم در روستای جاشک با ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار، انتقال برق به روستای سهول با ۴ میلیارد تومان اعتبار، به‌سازی راه ورودی روستای ملاسالمی با ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار و زیرسازی و به‌سازی معابر روستای تنگ‌خوش با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از مهم‌ترین پروژه‌های این بخش است.
وی اضافه کرد: میدان معلم، پایش تصویری، دیوار حفاظتی، آسفالت معابر، پیاده‌روسازی خیابان شهید نوزنگ و پارک ویژه معلولین هم پروژه‌های شهری آبدان است که در مجموع با اعتبار ۲۳۲ میلیارد تومان کار خود را شروع می‌کنند.
بخشدار آبدان همچنین اعتبارات پروژه‌های افتتاحی این دهه را ۱۳ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: مهم‌ترین این پروژه ها شامل بوستان روستای چاه‌قد با ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار، به‌سازی معابر روستای سورو با ۴۹۰ میلیون تومان اعتبار، زیرسازی و به‌سازی معابر روستای جاشک با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و کارخانه رب گوجه‌فرنگی شهرک صنعتی تنگ‌خوش با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در روستاهای این بخش و دیوار حفاظتی، پیاده‌روسازی ورودی، مسقف کردن کانال دفع آب‌های سطحی و نوسازی چمن مصنوعی مینی‌فوتبال هم در شهر آبدان انجام می شود./ ایرنا

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group