جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر تعداد ۵ طرح صنعتی با اعتبار ۹۸۵ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و بهره برداری می شود.

به گزارش دیارجنوب، علی کشتکار روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح های صنعتی قابل افتتاح شهرستان دشتستان در دهه مبارک فجر اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده در ایام دهه فجر امسال علاوه بر 5 طرح صنعتی، تعداد 9 طرح صنفی با مجموع اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد ریال با حضور مقامات ملی و محلی در این شهرستان افتتاح و بهره برداری می شود.
وی اضافه کرد: طرح های صنعتی قابل افتتاح در دشتستان شامل محصولات آرایشی و بهداشتی، تولید و مونتاژ اتوماتیک پمپ، فیلتر خودرو، دستمال کاغذی است که با راه اندازی آنها زمینه اشتغال برای ۱۲۴ نفر فراهم خواهد شد.

keshtkar a samt
کشتکار یادآور شد: طرح صنعتی شرکت "رخسار نیک آفرین" با تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی در منطقه خوشاب دشتستان در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان بوشهربرای افتتاح پیش بینی شده است.
رئیس اداره صمت شهرستان دشتستان از افتتاح ۹ طرح تولیدی صنفی در شهرک صنعتی برازجان با اعتبار 315میلیارد ریال خبر داد و گفت: دو طرح صنفی در زمینه تولید سبد پلاستیکی، تولید درب و پنجره UPVC، شیشه دو جداره، کابین ماشین سبک و نیمه سنگین، سوله سازی و درب و پنجره، سازه های فلزی جرثقیل و آسانسور و سازه های فلزی(آسانسور و جرثقیل) از جمله طرح های مورد افتتاح در ایام دهه فجر سال جاری خواهد بود.
وی اضافه کرد: با بهره بردای از این طرح های صنفی زمینه اشتغال ۱۶۸ نفر فراهم می شود‌.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group