شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در نشست تخصصی جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی با حضور نویسندگان استان بوشهر گفت: بی‌شک انس و محبت مردم به امام رضا(ع) سبب استقبال مردمی از جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی بوشهر در رده‌های سنی مختلف می شود.

به گزارش دیارجنوب، نشست تخصصی جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی با حضور نویسندگان بوشهری در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در نشست تخصصی با نویسندگان استان بوشهر با موضوع جشنواره ملی داستان رضوی، بیان کرد: جشنواره ملی داستان رضوی برای کودکان و نوجوانان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و بنیاد رضوی با هدف گسترش فرهنگ رضوی برگزار می شود.
عبدالرحیم افروغ گفت: بسیاری از معارف دینی ما با این معارف حقیقی و ناب قابل اثبات بوده و کمک شایانی به باور دینی و پذیرش عمومی و بسط این فرهنگ غنی اسلامی خواهد کرد و بی‌شک انس و محبت مردم به امام رضا(ع)، سبب استقبال مردمی از این جشنواره در رده‌های سنی مختلف خواهد شد.

neshaste ershad
وی افزود: جشنواره نام و موضوع مبارکی دارد و انتظار از نویسندگان استان می رود که در این جشنواره آثار فاخری ارائه دهند.
افروغ با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در روستای درازی شهرستان دشتی، عنوان کرد: سال گذشته از بین 12 برگزیده جشنواره 4 نفر از برگزیدگان از استان بوشهر حضور داشتند که امیدواریم امسال مقام آورندگان بوشهر بیش از این باشند.
وی افزود: جشنواره ملی داستان رضوی برای کودکان و نوجوانان با موضوع فرهنگ، معارف و آموزه های رضوی، سبک زندگی و فرهنگ زیارت در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می شود.
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، افروغ با اشاره به آخرین مهلت آثار در 20 اسفندماه سال جاری عنوان داشت: هر نویسنده می تواند در مهلت مشخص شده حداکثر 3 اثر را از طریق سامانه به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group