سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اوایل وقت جمعه در برخی ساعات وقوع بارش‌های پراکنده و رگبار باران و رعدوبرق، در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، هادی سالاری چهارشنبه ۵ بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اوایل وقت جمعه، در برخی ساعات وقوع بارش‌های پراکنده و رگبار باران و رعدوبرق، در سطح استان پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت، به‌دلیل افزایش سرعت وزش باد روی دریا، بخش‌های مرکزی و جنوبی خلیج فارس طی ساعاتی متلاطم خواهد بود.
وی اضافه کرد: از ظهر روز جمعه تا روز یکشنبه با شدت‌گرفتن وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید شمالی، سواحل استان و خلیج فارس به خصوص مناطق مرکزی و جنوبی مواج و متلاطم خواهد شد.

BARESH BARAN
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر آسمان را نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی و در برخی مناطق مه صبحگاهی. گاهی بارش پراکنده و رگبار باران و رعدوبرق اعلام و تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و در نواحی جنوبی و مرکزی غالباً شمال شرقی تا جنوب شرقی، در برخی ساعات ۱۲ تا ۳۶ گاهی بیش از ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
سالاری، ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر، در سواحل جنوبی و مرکزی در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی متر اعلام کرد.
وی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۰۸ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۱:۲۰، جزر دوم ساعت ۱۶:۴۲ و مد دوم ساعت ۲۲:۳۳ خواهد بود.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group