پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت:در طی بارندگی های ۴۸ ساعت گذشته در استان بوشهر، زمینه امدادرسانی به ۱۱۹ خانوار بوشهری با جمعیت ۵۲۷ نفر فراهم شد.

به گزارش دیارجنوب، احسان ایزدپناه روز سه شنبه اظهار کرد: استان بوشهر در حالی رکوردار بارش های سال جاری تا به امروز در سطح کشور است، که امدادگران جمعیت هلال احمر استان نیز بر حسب وظیفه تلاش های وافری برای امدادرسانی به مردم در معرض گرفتاری به خرج داده اند.
وی افزود: با توجه به این که بخش عمده ای از این بارش ها در شهرستان گناوه انجام شده، با تمرکز بیشتر امدادگران این جمعیت در این شهرستان، زمینه امدادرسانی به ۴۰ خانوار گناوه‌ای فراهم شده است.

emdadrasani b
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به حضور ۵۴ نیروی امدادی برای کمک به مردم استان در طی بارندگی های اخیر، تصریح کرد: شهرستان های دشتستان، بوشهر و تنگستان به ترتیب با ۳۱، ۲۵ و ۲۳ خانوار در ردیف بیشترین امدادرسانی قرار گرفته اند.
وی میزان اسکان و تخلیه آب منازل مسکونی را ۸ خانوار و ۱۰ واحد مسکونی ذکر کرد و گفت: در طی این مدت ۳۲۹ تخته پتو، ۲۴۳ تخته موکت، ۹۱۰ کیلوگرم پلاستیک، ۵۱ بسته مواد غذایی و ۲۷ ست ظروف توضیح و بخشی از دیگر نیازهای این خانواده ها برطرف شده است.
ایزدپناه یادآور شد: همکاران ما در سطح استان به حالت آماده باش در آمده تا در صورت وقوع هرگونه سیل و یا سایر نیازهای مردم، به وظیفه خود در حوزه‌های عملیات و نجات بپردازند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group