پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

سلاح آموزشی الکترونیکی، تفنگ و تپانچه ویژه هیئت تیراندازی ساخته شده در شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر رونمایی شد.

به گزارش دیارجنوب، در آیینی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر، مسئولین پارک علم و فناوری و اعضای هیئت تیراندازی از سلاح آموزشی الکترونیکی تفنگ و تپانچه هیئت تیراندازی استان بوشهر رونمایی شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در آیین رونمایی از سلاح آموزشی الکترونیکی تفنگ و تپانچه هیئت تیراندازی استان بوشهر اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان از طرح‌های خلاقانه در حوزه ورزش و جوانان حمایت خواهد کرد.

roonamaei d b
کمال صالح احمدی با قدردانی از مسئولان حمایت کننده این طرح تصریح کرد: از تمامی مسئولان که از این طرح برای تولید سلاح که با نام استان بوشهر ثبت ملی شود به ویژه پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر قدردانی می‌شود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه تولیدات ورزشی در عرصه ملی در دهه فجر امسال در تهران برگزار می شود، این قبضه سلاح از استان بوشهر به نمایش در خواهد آمد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: این طرح از محل اعتبارات تبصره 16 و 18 قانون بودجه در بخش تسهیلات مورد حمایت قرار خواهد گرفت .
مخترع این طرح نیز گفت: با توجه به نیازی که این رشته ورزشی دارد به ویژه در بخش آموزش، طرح پایه‌گذاری شد.
محمدعلی پور محمد این سلاح را الکترونیکی بدون ساچمه و ایمن دانست و بیان کرد: محل اصابت شلیک تفنگ و تپانچه در اپلیکیشن آن در تلفن همراه یا لپ تاپ ثبت می‌شود.
پور محمد خاطر نشان کرد: کارهای طراحی سه بعدی و الکترونیکی این اسلحه در شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر تولید شده است.
وی در پایان گفت: این سلاح در مدت 4 سال طراحی و ساخته شده و مشابه خارجی و داخلی هم ندارد و قرار است مربیان تیم‌های ملی نیز از این سلاح استفاده کنند.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group