يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر تکمیل طرح‌های راهسازی را یک ضرورت دانست و گفت: در این راستا با پیگیری انجام شده ۱۲۰ میلیارد تومان به پروژه بزرگراه بوشهر به دیر اختصاص یافته است.

به گزارش دیارجنوب، غلامحسین کرمی روز دوشنبه 26 دی ماه در گفتگویی با بیان اینکه یکی از مطالبات مهم تکمیل طرح‌های نیمه تمام به ویژه در نقاط محروم است، اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم این استان طرح‌های آبرسانی است که در این راستا پروژه‌های مهم آب‌شیرین‌کن در نقاط ساحلی اجرایی شده که نیاز به تسریع در تکمیل آنها است.
نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات مهم نوار ساحلی تنگستان را تأمین آب آشامیدنی دانست و بیان کرد: اجرا طرح جهادی آبرسانی با مشارکت نیروی دریایی سپاه در نقاط کم‌برخوردار نقش مهمی در حل مشکلات روستاها و نقاط محروم دارد.
وی با اشاره به اینکه توسعه محورهای مواصلاتی یکی از زیرساخت‌های توسعه و پیشرفت مناطق محسوب می‌شود: تکمیل طرح‌های راهسازی نیاز به اعتبارات ملی دارد که تلاش می‌شود علاوه بر بودجه استانی از بودجه‌های ملی در تکمیل این طرح‌ها استفاده شود.

bozorgrah b d
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر تکمیل طرح‌های راهسازی را یک ضرورت دانست و گفت: در این راستا با پیگیری انجام شده 120 میلیارد تومان به پروژه بزرگراه بوشهر به دیر اختصاص یافته است.
کرمی با بیان اینکه بخش زیادی از بزرگراه یاد شده در محور مواصلاتی تنگستان و دشتی قرار دارد خاطر نشان کرد: تکمیل این بزرگراه به طول 187 کیلومتر از مطالبات اصلی مردم بخش دلوار تنگستان است.
وی کاهش ترافیک و تصادفات مرگبار در مسیر دلوار به دیر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با تکمیل پروژه بزرگراه دلوار به دیر نقش مهمی در کاهش تصادفات، رونق اقتصادی مناطق جنوب استان بوشهر دارد.
نماینده دشتی و تنگستان در مجلس نقاط رفع نقاط حادثه‌خیز را مورد تأکید قرار داد و توسعه محورهای مواصلاتی مناطق تنگستان و دشتی خصوصاً رفع نقاط حادثه خیز ضروری است.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group