پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان گفت: پیش بینی می‌شود که روز سه شنبه بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار باشد.

به گزارش دیارجنوب، حسین مستانه روز شنبه ۲۴ دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی که از دیروز وارد استان شده تا سه شنبه فعال است و طی این مدت در برخی ساعات بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق، همچنین مه از پدیده‌های مورد انتظار است.
وی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود که روز سه شنبه بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار باشد و همچنین امروز و فردا در برخی ساعات سرعت وزش بادهای جنوبی روی دریا افزایش خواهد یافت.

BARESH BARAN
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر آسمان را ابری، همراه با غبار محلی، پدیده مه، در برخی نقاط بارش پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی و عنوان کرد: جهت وزش باد بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در فراساحل خلیج فارس ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
مستانه ارتفاع موج دریا را ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر در برخی ساعات تا ۱۵۰ سانتی متر و در فراساحل مرکزی و شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتی متر اعلام و تصریح کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۳۰، مد دریا ساعت ۱۳:۳۵ و جزر دوم ساعت ۱۹:۲۵ خواهد بود.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group