شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

در آئینی با حضور بزرگمهر مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان و دیگر مسئولین شهرستان از جلال منش سرپرست سابق ثبت اسناد و املاک شبانکاره تقدیر و "الله مراد رزمجو" به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

به گزارش دیارجنوب، این آئین با حضور بزرگمهر مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان، حسینی بخشدار شبانکاره، حجت‌الاسلام پردل امام جمعه شبانکاره، سهرابی سرپرست دادگستری شبانکاره، معاونین مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، دهدشتی رییس شورای شهر شبانکاره، خسروی رییس جهاد کشاورزی و کهن رییس منابع طبیعی بخش، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک بخش شبانکاره شهرستان دشتستان برگزار شد.
در ابتدای جلسه بزرگمهر مدیر کل سازمان ثبت اسناد و ملاک استان بوشهر اظهار داشت با تلاش های صورت گرفته و استفاده از بستر های مناسب IT و حوزه کاداستر صدور سند مالکیت در استان صددرصد به صورت سند کاداستری انجام می شود و استان بوشهر از استان های پیشرو در این زمینه است.

shabankare asnad 1
بزرگمهر در ادامه افزود با اقدامات صورت پذیرفته در حوزه عمرانی، ساختمان ثبت اسناد و املاک بخش شبانکاره در حال اتمام و آماده افتتاح تا دهه فجر امسال است.
در این جلسه حسینی بخشدار شبانکاره با تأکید بر اینکه بحث حدنگاری یک تکلیف قانونی و مطالبه مقام معظم رهبری است، افزود: مقام معظم رهبری عیناً فرمودند که برای جلوگیری از کوه خواری، جنگل خواری و ساحل خواری، باید وضعیت متر به متر اراضی کشور مشخص و قانون مربوطه اعمال شود بنابر این هویت بخشی متر به متر اراضی، باید اجرا شود و مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک ورود خوبی در این موضوع داشته اند که شایسته تقدیر است.
در ادامه وی ضمن تقدیر از فعالیت آقای جلال منش در راستای افزایش قابل توجه رضایتمندی عمومی در بخش شبانکاره، وی را مدیری توانمند، با آتیه و مردمدار برشمردند و برای ایشان در جایگاه های دیگر آرزوی موفقیت نمودند.
همچنین ضمن معرفی آقای رزمجو به عنوان مدیری با تجربه، هدفمند، قانون مدار و موثر برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت روز افزون نمودند.
در ادامه بخشدار شبانکاره ایشان را بر گسترش ارتباط و تعامل سازنده با سایر دستگا ها، پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع و اهتمام لازم در راستای انجام امور تاکید و تصریح نمودند.
در ادامه جلال منش سرپرست سابق ثبت اسناد و املاک شبانکاره ضمن خیر مقدم به حضار به ارایه گزارش عملکرد دوران سرپرستی خود در ثبت اسناد و املاک شبانکاره پرداخت.
در پایان پس از قرائت حکم و اهدا لوح تقدیر، جلسه با قرائت صلوات به اتمام رسید.

shabankare asnad 1shabankare asnad 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group