يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از راه اندازی پایگاه جهادی خدمات محور همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به مناسبت گرامیداشت مقام زن و روز مادر در شهر وحدتیه دشتستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، مصدق کشاورزی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: کمیته ای در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تشکیل یافته که در قالب رویداد 2 روزه بزرگداشت جایگاه زنان در روزهای 22 و 23 دی ماه در شهر وحدتیه دشتستان با رویکرد ارائه خدمات مختلف جهادی و با هدف ارتقاء سلامت، مشاوره و آگاهی، مهارت، توسعه اشتغال و کارآفرینی و ... برگزار می شود.

mosadegh keshavarzi
وی اضافه کرد: خدمات درمانی غربالگری(فشارخون، دیابت، سرطان سینه، سرطان روده بزرگ ) ویزیت پزشک عمومی، ارائه مشاوره های راه اندازی کسب و کار، مشاوره متقاضیان جویای کارو معرفی آنها به شرکتهای متقاضی نیرو جهت بکارگماری، برگزاری دوره های آموزشی(مهارت های زندگی، فرزند پروری، پیشگیری از اعتیاد) خدمات مهارت آموزی (آموزش خیاطی، معرفی رشته های مهارت آموزی در فنی و حرفه ای، شناسایی افراد متقاضی و معرفی آنها به مراکز آموزش فنی و حرفه ای) برنامه های فرهنگی و هنری (شناسایی کارگران ورزشکار، برگزاری مسابقات دارت، برگزاری برنامه قصه گویی، ایستگاه نقاشی) نیز بخش دیگری از خدمات در قالب این رویداد است.
کشاورزی بیان داشت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری باید جهاد تببین در جامعه شکل بگیرد و ما مسئولان در حوزه های مختلف خدمت با اقدامات و عملکرد و نظارت مستقیم و موثر خود می توانیم به نشاط آفرینی و شادابی در جامعه کمک کنیم.
رئیس شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر با بیان اینکه در کنار مطالبه گری باید مشارکت نیز داشته باشیم، عنوان کرد: تمامی ظرفیت های موجود در بخش نیروی انسانی و تجهیزاتی و ... با هدف ارائه خدمت به مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار بکار خواهیم برد.
گفتنی است؛ این رویداد 2 روزه به همت ادره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل بهزیستی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، کانون پرورش و فکری استان بوشهر، فرمانداری دشتستان و شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه با ارائه خدمت رسانی مناسب برگزار می شود.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group