چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان خبر داد و گفت: در این مدت سواحل استان مواج و متلاطم و از جمعه دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز پنجشنبه اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر به صورت بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد تا اوایل وقت فردا و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از ظهر امروز از شدت فعالیت این سامانه در شمال خلیج فارس و مناطق شمالی استان کاسته می‌شود و ادامه فعالیت آن در بخش‌هایی از نواحی مرکزی و جنوبی استان ادامه می‌یابد.

seylab
وی گفت: همچنین در این مدت سواحل استان مواج و متلاطم خواهد بود و از فردا جمعه، دمای هوا نیز روند کاهشی خواهد داشت.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد و از ظهر امروز از شمال استان کاهش ابر و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.
وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی و از امروز بتدریج شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ و در برخی ساعات بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
مساعدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر خواهد رسید./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group