چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه در پیامی سومین سالگرد شهادت جانسوز سردار شجاع سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش دیارجنوب، در این پیام آمده است:
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳﴾
فرارسیدن سیزدهم دی‌ماه سومین سالگرد شهادت سردار دلها "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی " و یاران وفادارش در اقدام ناجوانمردانه رژیم جنایتکار، تروریست و مافیایی آمریکا که " روز جهانی مقاومت " نام گرفته را گرامی می داریم و بر ارواح تابناک آن شهیدان درود می فرستیم.
امنیت ملت بزرگ ایران امروز مرهون جهاد خالصانه و صادقانه آن سردار بزرگ و هم‌رزمان اوست و بی شک، شهادت او نه تنها پایان او نیست، که آغازی دگربار و رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است.

hoseini shora dashtestan
با گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید عزیز والا مقام ضمن ابراز تاسف و تاثر از سکوت و عدم اقدام مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر نسبت به تروریسم دولتی و اقدام جنایتکارانه استکبار جهانی، ضمن محفوظ دانستن انتقام سخت به عنوان یک حق متقابل برای جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت، از نهادهای کشوری، لشگری، امنیتی و قضایی کشور و رسانه‌ها می‌خواهیم دست از پیگیری برنداشته و. با تشکیل دادگاه مشترک منطقه‌ای بین ایران و عراق، پیگیری پرونده مطالبه خسارت مادی، معنوی و تنبیهی این جنایت فجیع را رها نکنند.
اینجانب فرارسیدن سومین سالگرد شهادت جانسوز سردار شجاع سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر مبارک امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی) و ملت بزرگوار ایران اسلامی، تسلیت عرض نموده، استمرار راه پر افتخار آن شهید والا مقام را از خداوند متعال مسئلت می دارم.


سیدباقرحسینی
رئیس شورای اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر وحدتیه

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group