شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

همزمان با سومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۶۳ نفر از مددجویان زندان‌های استان بوشهر با حضور دادستان، معاونان زندان‌ها، قاضی ناظر و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی استان در زندان مرکز آزاد شدند.

به گزارش دیارجنوب، دادستان بوشهر روز دوشنبه در این آئین گفت: حاج قاسم سلیمانی توانمندی‌های بی نظیر خود را در میدان‌های نبرد علیه دشمنان اسلام، انقلاب و تروریست‌ها نشان داد.
علی حسن پور شهامت، شجاعت، نوع دوستی، ولایتمداری، جان فدایی در راه خدا، خلوص در رفتار و کردار را از دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی برشمرد و اظهار کرد: یکی از آثار و برکات شهید سلیمانی در زمان شهادتش آزادی زندانیان است که در این راستا به دستور رئیس قوه قضاییه زمینه آزادی زندانیان فراهم شده است.

azadi zendani d
وی اضافه کرد: زندانیانی که در این مراسم از زندان آزاد شدند ، افرادی هستند که دارای شاکی خصوصی نبوده و حبس دولتی آنان مشمول بخشش قرار گرفته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل زندان‌های استان بوشهر گفت: شهید قاسم سلیمانی امنیت، آرامش و اقتدار ایران و نظام اسلامی را در مبارزه با دشمنان اسلام رقم زد و در زمان شهادت خود نیز آثار و برکت‌های مهمی برای جامعه فراهم و نظام اسلامی ایجاد کرد.
الله بخش نیکنام افزود: این ۶۳ زندانی به تعداد سال‌های عمر با برکت شهید حاج قاسم سلیمانی، آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود باز گشتند.
وی اضافه کرد: این افراد در برنامه های اصلاحی شرکت کرده و نسبت به خطای خویش متنبه شده اند و امید می‌رود این رویه پس از آزادی آنان نیز ادامه پیدا کند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group