شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

عملیات احداث مدرسه شهید فربود روستای درازی و شهید سالمی روستای چارک از توابع شهر خورموج شهرستان دشتی طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، عملیات احداث مدرسه روستای درازی و روستای چارک از توابع شهر خورموج شهرستان دشتی صبح پنج شنبه با حضور نماینده مردم دشتی و تنگستان، فرماندار دشتی و دیگر مسئولین استانی کلنگ زنی شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در آئین کلنگ زنی این دو مدرسه بیان داشت: مدرسه شهید اسماعیل فربود روستای درازی با زیربنای ۷۱۵ مترمربع و در ۶ کلاس و فاز اول آن با اختصاص چهار میلیارد تومان و با اعتبار کل هشت میلیارد تومان احداث خواهد شد.

madrese dashtii
ابراهیم احمدی در مراسم آغاز عملیات اجرایی مدرسه شهید محمد سالمی روستای چارک نیز بیان داشت: با احداث این مدرسه در ۳ کلاس و با زیربنای ۴۵۰ مترمربع و اختصاص اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان این مدرسه نوسازی خواهد شد.
وی افزود: با احداث این مدارس که با مشارکت خیر حقوقی، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و پیگیری‌های نماینده مردم شریف دشتی و تنگستان در جذب اعتبارات آن انجام خواهد شد، امکان تحصیل بیش از ۱۶۰ دانش آموز این دو روستا در فضایی مطلوب، نوساز و ایمن فراهم خواهد شد./ مهر

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group