چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا تا ظهر روز جمعه به سبب وزش باد شمالی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود و دمای هوا طی این مدت سه تا پنج درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز سه شنبه اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا، با فعالیت سیستم بارشی در سطح استان و روی دریا، ضمن افزایش پوشش ابر، وقوع بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای مورد انتظار است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین از فردا تا ظهر روز جمعه به سبب وزش باد شمالی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بو و دمای هوا نیز طی این مدت سه تا پنج درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

mavaji khalijfars
وی گفت: برای ساعات آینده آسمان استان کمی ابری، گاهی ابری همراه وزش باد، با احتمال بارش پراکنده باران گاهی رگبار و رعد و برق و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.
مساعدی تصریح کرد: جهت وزش باد: متغیر، به تدریج شمال غربی، با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی خلیج فارس از امشب ۲۰ تا ۴۴ گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
وی یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر و از نیمه شب ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی متر و در فراساحل گاهی تا ۲۱۰ سانتی متر خواهد بود./ مهر

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group