شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری ۲.۸ میلیون تن کالا در بنادر استان در ۸ ماه امسال خبر داد و گفت: در این مدت حمل و نقل کانتینر در بندر بوشهر ۵۴ درصد افزایش یافت.

به گزارش دیارجنوب، محمد شکیبی نسب روز یکشنبه در گفتگویی با اشاره به وضعیت تخلیه و بارگیری کالا در بنادر 11 گانه استان، اظهار داشت: در 8 ماه امسال یک میلیون و 198 هزار تن کالای نفتی در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 21.5 درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی در بنادر استان بوشهر، خاطرنشان کرد: در 8 ماه امسال افزون بر یک میلیون و 654 هزار تن کالا غیرنفتی در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری 2.8 میلیون تن کالا در بنادر 11گانه استان در 8 ماه امسال خبر داد و گفت: این میزان عملیات نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

saderatkala
شکیبی نسب با اشاره به تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بندر بوشهر تصریح کرد: در 8 ماه امسال 41 هزار و 233 محموله کانتینری در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 26 هزار و 628 کانتینر بود افزایش 54.8 درصدی دارد.
وی با اشاره به عملیات تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری نگین بوشهر بیان کرد: حجم تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری نگین بوشهر 1.4 میلیون تن در یک سال گذشته ثبت شد که با تکمیل پروژه‌های زیرساختی این عملیات افزایش می‌یابد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از ساخت اسکله تخصصی تجاری در مجتمع بندری نگین بوشهر خبر داد و با اشاره به اینکه این طرح در حال تکمیل است افزود: با بهره‌برداری از این اسکله زمینه تردد کشتی‌های 30 هزار تنی در بندر نگین بوشهر فراهم می‌شود./ تسنیم

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group