پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

استاندار بوشهر گفت: با پایان یافتن تسطیح و زیرسازی اراضی تا پایان سال جاری، به شرکت های دانش بنیان و فناور زمین اختصاص می باید.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی زاده در نشست با نخبگان و جوانان خلاق و فناور در پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: در سالی که مزین به نام سال تولید و دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط رهبر معظم انقلاب شده است، حمایت های لازم در بستر قانونی از شرکت های دانش بنیان انجام می شود.
وی افزود: در این زمینه، تسطیح و زیرسازی بخشی از اراضی برای تحویل به شرکت های دانش بنیان در دستور کار مدیریت استان قرار گرفته است.

m ostandar
استاندار بوشهر تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و تولید ثروت را از طریق حمایت از شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فن آوری در استان به عنوان یک اولویت پیگیری می کنیم.
محمدی زاده ادامه داد: تجربه استفاده از شیوه های دانش بنیان در عرصه آبزیان در استان بوشهر، سبب افزایش چند برابری تولید و اشتغال در استان شده که از این شیوه می توان در سایر حوزه ها و متناسب با ظرفیت های استان استفاده کرد.
وی ادامه داد: هم اکنون شرایط لازم در ابعاد نرم افزاری و سخت افزاری برای شروع بکار شرکت های دانش بنیان در استان بوشهر وجود دارد و حمایت های ویژه ای برای ورود جوانان خلاق و ایده پرداز در استان در قالب عضویت در این شرکت ها انجام می دهیم./ ایرنا

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group