يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با عبور سیستم ناپایدار جوی، ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش پراکند باران همراه با رعدوبرق در برخی نقاط استان پیش بینی می شود.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز سه شنبه اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده وزش بادهای جنوبی بر روی دریا طی امروز و فردا است، بنابراین در این مدت شمال خلیج فارس تا حدودی متلاطم خواهد بود.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در ساعاتی از وقت چهارشنبه و پنج شنبه با عبور سیستم ناپایدار جو، ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش پراکند باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد در برخی نقاط استان، بخصوص نواحی شمالی و مرکزی دور از انتظار نیست.

havashenasi
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، فردا افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده در نواحی شمالی استان و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.
وی گفت: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از فردا در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.
وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از فردا در فراساحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود./ مهر

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group