جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: با از سرگیری فعالیت دوباره سومین کارخانه، ظرفیت تولید روزانه آرد در این استان به ۹ هزار کیسه رسید که برابر با نیاز مردم استان است.

به گزارش دیارجنوب، جمال زارعی روز یکشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: این کارخانه آرد به دلیل برخی مشکلات فنی و مسائل قانونی از ۲۰ روز پیش تعطیل شده بود که با فعالیت دوباره آن روزانه بیش از سه کیسه آرد تولید می‌کند.
وی ادامه داد: در مدت ۲۰ روز تعطیلی این کارخانه آرد برای جلوگیری از ایجاد خلل در تامین نیاز استان بوشهر از ظرفیت ۲ کارخانه دیگر با فعال سازی شیفت شب برای تولید استفاده شد.

karkhane ard
زارعی گفت: اکنون این کارخانه یک سوم تولید استان بوشهر را به خود اختصاص داده و ۱۳ هزار کیسه آرد که به دیگر کارخانه‌های تولیدی بدهکار بود را تسویه کرده است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر یاد آور شد: ظرفیت تولید آرد استان بوشهر حدود ۹ هزار کیسه در روز است که نیاز استان را پاسخ می‌دهد و تنها بخشی از نیاز نانوایی‌هایی که به آرد نوع ۲ نیاز دارند به صورت آزاد و خود حمل از دیگر استان‌ها تامین می‌شود.
زارعی اعلام کرد: اکنون توزیع آرد در سطح نانوایی‌های سراسر استان بوشهر بخوبی انجام می‌شود و هیچ یک از شهرستان‌ها مشکلی در این زمینه ندارند.
در زمان حاضر ۷۷۸ نانوایی در سطح استان بوشهر فعال است./ ایرنا

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group