شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر از انعقاد تفاهم نامه احداث یکصد واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی با قرار گاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، مدیرکل بهزیستی بهمراه معاونین پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی جلسه ای با مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر پیرامون شیوه‌های همکاری و مشارکت در احداث یکصد واحد مسکن مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی ساکن در مناطق روستایی و کم برخوردار استان در قالب تفاهم‌نامه اخیر امضا شده، برگزار شد.
دکتر حسین اسدی راد مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ضمن ابراز خرسندی از واگذاری اجرای عملیات ساخت واحد های مسکن مددجویی به بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه السلام استان اظهار کرد: قطعا با توجه به پیشینه و تجربه موفق بسیج سازندگی و ظرفیت های انسانی، جهادی به عنوان یک نهاد انقلابی موثر ، می تواند در اکثر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی ازجمله کمک به تأمین مسکن گروه های هدف پایین درآمدی، مشارکت سازنده و نزدیکی با بهزیستی در سطح استان ایفا نماید.
اسدی راد افزود: شاخص مشترک بین این دو نهاد انقلابی موضوع خدمت به محرومین و مستضعفین جامعه است که همواره این قشر نقش موثر و سازنده ای در شکل گیری و تداوم انقلاب داشته اند.

tafahom behzisti b
وی ابراز داشت: مشمولین تحت پوشش سازمان در این تفاهم‌نامه معلولین سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار و خانوار های دارای حداقل دو عضو معلول می باشند که می بایست دارای زمین آماده و بدون معارض بوده و امکان و توان اخذ تسهیلات برای اتمام ساخت واحد خود داشته باشند.
مدیر کل بهزیستی استان بوشهر عنوان کرد: برای احداث این یکصد واحد مسکونی، تفاهم شده تا بابت هر واحد، مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان بهزیستی بصورت کاملاً بلاعوض در اختیار قرار گاه محرومیت زدایی قرار دهد و مبلغ دویست میلیون تومان نیز تسهیلات بانکی قرض الحسنه ویژه طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در اختیار هر خانوار منظور تا به حساب اعلام شده قرار گاه محرومیت زدایی واریز نمایند.
اسدی راد در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: باتوجه به عزم جدی دولت در فراهم آوردن بستر ساخت مسکن و حرکت ارزشمند و جهادی سازمان بهزیستی در کمک به تأمین مسکن گروه های هدف تحت پوشش خود بتوانیم در سال جاری، نهضت ملی مسکن را به معنای واقع در سطح گستره استان تحقق بخشیم.
سرهنگ رفعتی رئیس بسیج سازندگی استان نیز ضمن تشکر و ابراز خرسندی از حرکت ارزشمند سازمان بهزیستی در کمک به خانه دار کردن نیازمندان تحت پوشش خود، آمادگی خود را در همه زمینه ها با مأموریت های مشترک بویژه ساخت این یکصد واحد مسکونی اعلام داشت و گفت: در تمام عرصه‌هایی که لازم به کمک بسیج به گروه های هدف بهزیستی باشد از هیچ کوششی دریغ ننموده و نهایت تلاش خود را با استفاده از توان و ظرفیت های بالقوه موجود در این قرارگاه که در سطح همه شهرستان های استان داریم در اتمام و تحویل بموقع واحدها بکار می گیریم.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group