جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به تداوم بارش باران در استان، گفت: تا صبح امروز بیشترین بارش باران در شهرستان دشتستان به میزان ۹۴.۱ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

به گزارش دیارجنوب، کوروش دهقان روز چهارشنبه با اشاره به استقرار سامانه بارشی در استان، اظهار داشت: بارش باران در 2 روز گذشته در شهرستان‌های 10گانه تداوم داشته و اکنون شدت بارش باران در سمت جنوب استان بوشهر است.
وی میزان بارش باران در استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تا صبح امروز بیشترین بارش باران در شهرستان دشتستان به میزان 94.1 میلی‌متر و پس از آن شهرستان بوشهر 84.8 میلی‌متر بارش باران ثبت شده است.

samane bareshi
مدیرکل بحران بحران استان بوشهر میزان بارش باران در خارگ 55.5 میلی‌متر اعلام و اضافه کرد: گناوه در 24 ساعت گذشته بیش از 52.3 میلی‌متر، بهرگان دیلم 50.8 میلی‌متر، اهرم تنگستان 35.5 میلی‌متر، دیلم 18.6 میلی‌متر و دشتی 8 میلی‌متر باران بارید.
دهقان با بیان اینکه تا این لحظه مشکلی در استان بوشهر به سبب بارش باران ثبت نشده است، خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی در همه شهرها و روستاهای استان بوشهر در حالت آماده باش قرار دارند.
به گزارش تسنیم، در همین حال به سبب شدت بارش باران مدارس 80 درصد استان بوشهر تعطیل شد و پرواز تهران به بوشهر دیشب و امروز به سبب شرایط نامساعد جوی و عدم امکان فرود هواپیما در بوشهر در فرودگاه‌های اصفهان و شیراز مسافران خود پیاده کردند./ تسنیم

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group