سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

نشست سر تیم‌های گشت رضویون و نیرو‌های موثر در حوزه هاو پایگاه ها، با حضور مسئولین و بسیجیان سلحشور برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان نقش گشت‌های رضویون را در ایجاد وارتقای امنیت محلات موثر دانست و گفت: گشت‌های رضویون منشأ آثار و خدمات فراوانی در حفظ امنیت محله‌ها هستند.
وی با بیان اینکه نیرو‌های بسیجی فعال در گشت‌های رضویون در شب‌ها اقدام به گشت زنی و حفظ امنیت محله‌ها می‌نمایند، از آنان به عنوان چشمان بیدار برای ارتقای امنیت یاد کرد و گفت: مردم باید از خدمات و زحمات آنان آگاه باشند و حمایت‌های لازم را به عمل آوردند.
سرهنگ بناری با اشاره به اینکه مردم بسیجی و حامی بسیج هستند، افزود: نباید به افراد فریب خورده و اغتشاش گر اجازه داد تا امنیت مردم را از بین ببرد.

sepahe dashtestann ba 3
این مقام مسئول با اشاره به نقش گشت‌های رضویون در ایجاد رفاه، امنیت و آسایش مردم اظهار داشت: تعامل بین نیروی انتظامی و سپاه سبب افزایش خدمت به مردم خواهد شد.
وی یادآور شد: باید برای تأمین نیاز‌ها و حوائج گشت‌های رضویون و بسیجی که در محلات به ایفای نقش می‌پردازند، تلاش کرد.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان گفت: گشت رضویون نمایانگر تعامل، همراهی و هم افزائی کامل مجموعه سپاه با پلیس است که قطعا نتایج خوبی را برای ارتقاء نظم و امنیت رقم خواهد زد.
بناری گفت: فعال شدن گشت‌های رضویون نقطه عطفی در روابط و تعاملات بین نیروی انتظامی و سپاه است که به منظور هم افزایی در زمینه کاهش جرائم در سطح محلات اجرایی شد.

sepahe dashtestann ba 3
معاون عملیات نیروی انتظامی شهرستان دشتستان نیز با اشاره به لزوم بهره گیری از تجربیات آموزشی پلیس برای آموزش بسیجیان در این طرح اظهار داشت: بی تردید با حضور بسیجیان در کنار ماموران مقتدر پلیس، شاهد افزایش روزافزون امنیت خواهیم بود.
سرهنگ جوکار تبادل اطلاعات حوزه استحفاظی و تعامل با مردم را دو انتظار پلیس از گشت‌های رضویون عنوان کرد و گفت: بدون شک با افزایش تعامل، استفاده از دانش انتظامی کارکنان پلیس‌های تخصصی و برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌های گشت زنی، عملکرد بهتری از متولیان گشت رضویون خواهیم دید.

sepahe dashtestann b 1
سرهنگ جوکار معاون عملیات نیروی انتظامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: گشت رضویون نمایانگر تعامل، همراهی و هم افزائی کامل مجموعه سپاه با پلیس است که قطعا نتایج خوبی را برای ارتقاء نظم و امنیت رقم خواهد زد./ بسیج

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group