پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر بمناسبت هفته بسیج با فرمانده سپاه شهرستان بوشهر دیدار و از وی تجلیل کرد.

به گزارش دیارجنوب، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان بوشهر با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، اظهارداشت: شجره طیبه بسیج یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است و امروز این نیروی الهی با هدایت رهبر معظم انقلاب بعنوان یک پشتوانه محکم و بازوی قوی در راه دفاع از میهن و آبادانی و پیشرفت کشور تبدیل شده است.

tajlil sardar
وی افزود: بسیج علاوه بر جانفشانی ها و ایثارگری ها در دوران دفاع مقدس، در طول سالیان متمادی از شکل گیری خود، حضوری کارآمد و تأثیرگذار در عرصه ها و صحنه های مورد نیاز با محوریت فعالیت های فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار و یاری رسانی به مردم در بحران‌ها و حوادث داشته و امروز نیز با درک شرایط حساس کنونی می کوشد تا با ایفای شایسته رسالت‌های محوله و تقویت مؤلفه‌های وحدت زا، مسیر تعالی، پیشرفت و عزت و اقتدار روزافزون کشور و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی را بیش از پیش هموار سازد.
فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: رمز ماندگاری بسیج، ارتباط مستمر و گسترده و همه جانبه با مردم و پایبندی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ملت سرافراز ما همواره قدردان خدمات آن خواهند بود.
وی گفت: پایداری و استقامت بسیجیان سلحشور در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس اسلامی شایسته تقدیر است و هفته بسیج بهانه‌ای برای پاسداشت این رشادت‌ها و دلاوری‌ها است./ بسیج

استان بوشهر

Template Design:Dima Group