پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

گلزار مطهر شهدای بوشهر به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج با حضور استاندار بوشهر و جمعی از کارکنان نیرو‌های مسلّح مستقر در مرکز استان بوشهر گل‌گذاری شد.

به گزارش دیارجنوب، فرمانده سپاه امام صادق (ع) در این مراسم با تبریک هفته بسیج گفت: خدا را شاکریم که بسیج از بدو تأسیس تاکنون در عرصه‌های مختلف دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دارای کارنامه‌ای برجسته است.
سرتیپ علی رزمجو اظهار کرد: بسیج نهادی کارآمد است که امنیت کشور را در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به طور نسبی برقرار کرده است و در مقابله با دشمنان در امنیت مرز‌های اجتماعی، جغرافیایی و عقیدتی، فرهنگی و سیاسی، دارای کارنامه درخشانی است.

golzar b sh 1
وی تصریح کرد: بسیج و بسیجی به عنوان نیرویی مؤثر، کارساز و حماسه‌آفرین در راستای اعتلای ارزش‌های اسلام مبتنی بر تاسوعا و عاشورای حسینی، استقرار امنیت را در کنار سایر نیرو‌های امنیتی و نیرو‌های مسلّح در رهگذر اقدامات فرهنگی و اجتماعی به عنوان نهادی ضروری در بطن انقلاب اسلامی، دنبال می‌کند.
فرمانده سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: بسیج در اقدامات پیشگیرانه خود در قلمرو مسائل اجتماعی و فرهنگی، نهادی پویا، فعال، با نشاط و دارای کارنامه‌ای پر از حماسه است به طوری که امروز به عنوان یک الگوی انقلابی، اسلامی و مردمی در بین لشکر‌های مختلف دنیا به شمار می‌رود.

golzar b sh 1
این مقام مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهادت، ماناترین هدیه‌ای است که خداوند متعال، خلعت بی‌بدیل خود را بر پیکر بندگان خاصش می‌پوشاند و شهدا، اوج عروج انسان‌های زمینی را در لحظه‌های عمر پر خیر و برکتشان با نثار جان و ریختن خون خویش به پای درخت تنومند انقلاب اسلامی، رقم زدند.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر افزود: فرهنگ شهادت، چشمه فیاضی است که خانواده‌های معظم و مکرم شهدا، مظهر ترواش فیوضات آن محسوب می‌شوند.
سردار رزمجو در ادامه با تبریک روز نیروی دریایی ارتش گفت: وقتی رژیم بعث عراق در آب‌های خلیج فارس، جزایر، سواحل و مراکز صنعتی ما را مورد آماج بمب‌های خود قرار داد نیروی دریایی ارتش در عرصه پیکار با دشمن وارد صحنه شد و در هفتم آذر حماسه‌ای بزرگ خلق کرد که نه تنها در تاریخ انقلاب اسلامی بلکه در تاریخ نبرد‌های دریایی جهان ثبت و ضبط شده است.

golzar b sh 1
وی اظهار کرد: ناوچه پیکان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفتم آذر در نبردی حماسی بر روی امواج پرتلاطم خلیج فارس با هدایت و کنترل فرزندان این مرز و بوم و با تقدیم شهدایی، ماشین جنگی دریایی رژیم بعث عراق را منهدم و در قعر آب‌های خلیج فارس غرق کرد و به زباله‌دان تاریخ فرستاد و با این کار، ابهت آن‌ها را در هم کوبید./ بسیج

 golzar b sh 1golzar b sh 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group