شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

اردوی جهادی دامپزشکی به همت گروه جهادی شهید خاج شهرستان بوشهر همزمان با هفته بزرگداشت بسیج در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بوشهر گفت: در این اردوی جهادی، به ۳۸۰ رأس دام سبک شامل بز و گوسفند واکسن آنتروتوکسمی و به ۱۵۰۰ قطعه طیور نیز واکسن آشامیدنی مقاوم به حرارت نیوکاسل تزریق شد.

jahadi dampezeshki 1
یونس جمالی افزود: همچنین ۳۴۵ رأس گوسفند در روستا‌های چاهکوتاه و تل اشکی نیز توسط دامپزشکان کانون بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان، ویزیت شدند.
وی اظهار کرد: اردوی جهادی یک روزه تخصصی دامپزشکی به همت گروه جهادی شهید خاج کانون بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بوشهر و با همکاری کارکنان شبکه دامپزشکی این شهرستان برگزار شد.

jahadi dampezeshki 1
این مقام مسئول ادامه داد: در این اردو، اهالی روستا‌های دویره، چاهکوتاه و تل اشکی از برنامه‌های آموزشی در زمینه مدیریت گله، مدیریت تغذیه و تأکید بر مسأله خوداشتغال‌زایی در روستا، تشخیص بیماری‌های پاستورولوز گوسفندی، تب و اسهال بره و آبسه به صورت رایگان بهره‌مند شدند.
مسئول بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بوشهر اضافه کرد: این اردوی جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۲ و به منظور حمایت از پرورش‌دهندگان دام و طیور در این روستا‌ها برگزار شد./ بسیج

 jahadi dampezeshki 1jahadi dampezeshki 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group