شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

دوازدهمین جشنواره مالک اشتر و اسوه ویژه معرفی و تقدیر از رده‌های موفق و برتر سال ۱۴۰۰ سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر هم‌زمان با دومین روز از هفته بزرگداشت بسیج در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در این آیین گفت: مدیریت و فرماندهی اسلامی همراه با تفکر بسیجی، دو سرمایه اساسی برای حرکت، رشد و تعالی رده‌های مربوطه حوزه استحفاظی یک فرمانده یا مدیر است.
سرتیپ علی رزمجو افزود: این الگوی مدیریت و فرماندهی در قالب جشنواره مالک اشتر مبتنی بر تفکر بسیجی و پیوند آن با فرهنگ دفاعی و عمق‌بخشی دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی توسط لشکر مخلص خدا در ابعاد مختلف، عمق پیدا کرده است.

taghdir s b 1
وی تصریح کرد: فرهنگ دفاع از تمامیت ارضی علاوه بر نیروی لایزال الهی و خون پاک شهیدان، فرامینی است که از سلسله مراتب فرماندهی مبتنی بر فطرت‌های انسان‌های پاک صادر می‌شود و با مدیریت انسان‌های فداکار نیز به مرحله اجرا می‌رسد.
فرمانده سپاه استان بوشهر یادآور شد: فطرت پاک موجود در مدیریت و فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ریشه در فرهنگ ناب محمدی دارد که این ریشه در ساختار سپاه نفوذ کرده و در اعماق دل‌ها و وجود بسیجیان و پاسداران ولایت مدار رسوخ پیدا کرده است.
این مقام مسئول افزود: ریشه این درخت پاک در طول پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس، در جامعه نیز رسوخ پیدا کرده و به اقشار مختلف مردم نفوذ کرده است تا جایی که نزد آزادگان بشریت، به صورت درخت تنومندی است که شکست‌ناپذیر است.

taghdir s b 1
در این جشنواره از ۸۴ رده سپاه امام صادق علیه السلام در سطوح مختلف و در سه بخش برگزیدگان بسیج و پایگاه‌های مقاومت اسوه، معاونت‌های برتر سپاه استان و مدیران برتر نواحی مقاومت تقدیر به عمل آمد.
قرار است از سه پایگاه مقاومت اسوه و چهار رده بسیج استان بوشهر نیز در جشنواره مالک اشتر که در سطح سازمان بسیج مستضعفین در آذر ماه برگزار می‌شود تجلیل شود./ بسیج

 taghdir s b 1taghdir s b 1taghdir s b 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group