شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: امسال در هفته بسیج ۷۰ برنامه شاخص توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان دیر برگزار می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ ایرج سلیمانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر، با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: تشکیل بسیج و سازماندهی آحاد مردم از آرمان‌های انقلاب و الطاف الهی بود که توسط حضرت امام (ره) محقق شد.
فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر افزود: هفته بسیج یادآور عزت آفرینی و حماسه خواهی بسیجیان است.
وی جذب، آموزش و سازماندهی نیروها را از اهداف تشکیل بسیج دانست و بیان کرد: بسیج نهادی اجتماعی با ابعاد مختلف و نهادی وسیع و پاسخگوی نیازهای جامعه است.
سلیمانی ادامه داد: بسیجی تجلی دهنده همه خصلت‌های ولایت مداری و مجاهدت در عصر غیبت امام معصوم است.

sepahe dayer
وی با بیان اینکه بسیج باطل السحر دسیسه‌ها و خباثت‌های دشمنان علیه انقلاب است، افزود: اغتشاشات اخیر نه تنها بسیج را در بن بست قرار نمی‌دهد بلکه ابعاد مختلف این نیرو در تثبیت انقلاب روشن و جلوه گر شد.
فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر تاکید کرد: استکبارستیزی و مقابله با استکبار و قیام در مقابل انحرافات و تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان در راستای دفاع از اصول انقلاب از مأموریت‌های مهم بسیج است.
وی ابراز کرد: فلسفه بسیج مردم داری، مردم یاری و مردم دوستی و محرومیت زدایی است.
سلیمانی با تاکید بر اینکه بسیج رویش دارد، ریزش ندارد، بیان کرد: امسال در هفته بسیج ۷۰ برنامه شاخص توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان دیر برگزار می‌شود./ بسیج

استان بوشهر

Template Design:Dima Group