پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

یادواره شهدای شهر دوراهک به مناسبت هفته بسیج در حسینیه شهید دستغیب این شهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، امام جمعه دیر شنبه شب در مراسم محفل شهدا ضمن گرامیداشت هفته بسیج یادآور شد: حضور در یادواره شهدا هم گرامیداشت و هم تجلیل است و شهدا برگردن همه ما حق دارند.
حجت الاسلام سید علی حسینی در ادامه افزود: پیامبران همواره از رزمندگان و ایثارگران و شهدا تجلیل می‌کردند و ما از سیره آن بزرگواران تاسی می‌کنیم.

shohada dorahak 1
وی با اشاره به پیام شهدا گفت: پیام شهدا این بود که ما رفتیم و جانمان را فدا کردیم و شما ادامه دهنده راه ما باشید، شهدا با خدا معامله کردند و رضایت خداوند برترین پاداش است.
امام جمعه دیر با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب افزود: ما به وظیفه خود درست عمل نکردیم وعده‌ای از جوانان ما فریب دشمن را می‌خورند، در خیابان‌ها می‌روند و شعار سر می‌دهند و گاهی اوقات دست به خرابکاری می‌زنند و این مهم به خاطر تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار گرفته‌اند.
حسینی در ادامه تاکید داشت: با توجه به اینکه در مدت دو سال که بچه‌ها در فضای مجازی سپردیم تا آموزش ببینند دشمن استفاده کرد.

shohada dorahak 1
امام جمعه دیر تصریح کرد: تعطیلی مدارس، تعطیلی برنامه‌های تربیتی و آموزشی باعث شد که نسل جوان تحت تأثیر اتفاقات دشمن قرار گیرد.
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در قضایای اخیر در کشور دشمنان اسلام اهدافی برای خود در نظر گرفته بودند و هدف اصلی براندازی نظام اسلامی بود و به هدف شوم خود نرسیدند.
وی افزود: دشمنان در استان‌های مرزی ازجمله کردستان. سیستان و بلوچستان به دنبال تجزیه بودند اما با هوشیاری مردم با بصیر انقلاب نقشه آنها نقش بر آب شد.

shohada dorahak 1
امام جمعه دیر بیان کرد: تا زمانی که ما ادامه دهنده راه شهدا و پیرو ولایت و بصیر، اهل ایثار و فداکاری هستیم و روحیه بسیجی و فداکاری داریم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
امام جمعه دیر گفت در اغتشاشات ۴۷ کشور نقش آفرینی کردند از جمله آمریکا. رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی و همچنین یازده سرویس جاسوسی بیگانه در دامن زدن به اغتشاشات نقش داشتند وبا بیداری ملت ما و با هوشیاری ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد.
در این مراسم خانواده‌ای معظم شهدا. جانبازان. آزادگان. ایثارگران و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس حضور داشتند و در پایان مراسم محمد جواد قباد بیگی یکی از مداحان اهل بیت در وصف شهدا به مرثیه سرایی پرداخت./ مهر

 shohada dorahak 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group