پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در باره پدیده نفوذ، در این شرایط حساس باید مراقب نفوذ دشمن نقاب دار در صف خودی ها باشیم.

به گزارش دیارجنوب، حجت الاسلام حسین دشتی روز شنبه به مناسبت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج در تجمع بسیجیان استان بوشهر افزود: دشمن در نفوذ جریانی، با استفاده از حمایت مالی و جاذبه‌های جنسی می‌تواند فکر، اراده و باور مردم و مدیران را با ایده‌ها و باورهای غربی هماهنگ کند.
وی اظهار کرد: امروز اگر فتنه انگیزان شعار حجاب را مطرح می‌کنند، می‌خواهند با استفاده از بحث نفوذ ایده‌های غربی را به جامعه منتقل کنند.
دشتی ادامه داد: در این شرایط باید احساس خطر کرد و بسیجیان با اقدامی شجاعانه در جایگاه‌های مختلف شامل مدارس، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید خود را در طیف بسیجی نشان دهند.

m sepahe b
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر افزود: بسیجی به معنی حافظ انقلاب، کسی که به باورها و ارزش‌های دین اعتقاد دارد و در راستای ارزش‌ها و باورهای دینی جهاد و از جان گذشتگی می‌کند.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی از آغاز انقلاب تاکنون با ایثارگری‌های قشرهای مختلف مردم در قالب بسیج اینگونه پابرجا مانده است.
دشتی گفت: امروز اگر بخواهیم این انقلاب حفظ شود به حسین فهمیده‌ها و جوانانی نیاز داریم که با باور و اعتقاد خود در میدان جهاد می ایستند و با ملامت و فضاسازی دشمنان در فضای مجازی متزلزل نمی‌شوند و پراستقامت و با بصیرت حقایق را درک می‌کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر افزود: بسیجیان باید با درک زمان، وظیفه و حقیقت این نظامی که مرهون خون شهدا و امانت به ما رسیده است را حفظ کنند.
وی ادامه داد: اگر با کم کاری، بی‌توجهی، ندانم کاری و کم کاری در همه جوانب نظام موجب شویم که جوانان و نوجوانان ما نسبت به نظام نا امید و به این صورت کارآمدی نظام زیر سوال برود بدانید که به خون شهدا خیانت کرده ایم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: ممکن است تشکیل بسیج در سال ۵۸ الهامی به امام راحل بود که این ظرفیت و پتانسیل را در جامعه اسلامی تحقق بخشید اما امروز جهان اسلام از این ایده الگو برداری کرده است و با این ابزار در مقابل استکبار قرار گرفته است.

m sepahe b
وی با بیان اینکه امروز طاغوت و استکبار جهانی بیشتر از جوانان ۱۳ و ۱۴ ساله بسیجی می هراسد؛ افزود: امروز بسیج میدان دار مبارزه با استکبار و طاغوت است.
دشتی یادآور شد: بسیجی جهادی، انقلابی، آگاه و با بصیرت است و می‌داند در چه موقعیتی باید چه عکس العملی نشان دهد.
وی تاکید کرد: حضور شما در صحنه جهاد است و امروز کسی که خود را با شهامت در جای جای این نظام به عنوان بسیجی معرفی می‌کند، بداند که جهاد است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: امروز دشمن از بسیج الگو برداری کرده و اگر فتنه ناقصی در کشور ببیند با یک شبکه سازی و بسیج نیروهایی که همراه خود می بیند از خارج از کشور پیام می‌دهند و نوجوانان و جوانان ما را به میدان می‌کشند.
وی یادآور شد: آنها با حرکتی که از خود ما یاد گرفتند می‌خواهند با بسیجی که تشکیل می دهند در مقابل نیروهای ما قرار بگیرند./ ایرنا

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group