چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با صدور پیامی فرارسیدن پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج را مستضعفین گرامی داشت.

به گزارش دیارجنوب، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن پنجم آذرماه، سالروز تجلی آفتاب فروزان نهاد مقدس بسیج بر کرانه‌ی روزگار معاصر، یادآور خلق حقیقت درخشانی است که ظلمات دهشتناک عصر و نسل حاضر را در هم نوردید و ملت بزرگ و مسلمان ایران را بر مرکب راهوار پیش‌برندگی به سوی تحقق اهداف و آرمان‌های عالیه، قرار داد.
این رخداد مبارک، نقطه‌ی عطف حیات‌طیبه‌ی ملت ایران در جهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که فضایل ناب و بی‌نظیر او را آنهم در دل همه‌ی خباثت‌ها خیانت‌ها و توطئه‌های پیدا و پنهان دشمنان، متجلی ساخته و چهره‌ی تابناک شخصیت او را درخشان‌تر از همیشه بر همگان نمایانده است.
ملت ایران به برکت پایبندی به الزمات تفکر ناب و گرانسنگ بسیج، تمام گردنه‌های سخت و سهمگین دهه‌های پس از انقلاب را به شایستگی پشت سر نهاده و امروز نیز در سایه‌ی عمل به تدابیر و منویات گره‌گشای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز، فتنه‌ی اغتشاشات را با سرافرازی و ظفرمندی تمام پشت سر خواهد گذاشت و مشی و منش بسیجی را در بیان و بنان خود، بیشتر از همیشه، به تصویر خواهد کشید.

sardar razmjou
اینجانب فرارسیدن سالروز تشکیل شجره‌ی طیبه‌ی بسیج به فرمان تاریخی امام راحل عظیم‌الشأن (ره) را به حضور همه‌ی بسیجیان عزیز و دریادل به خصوص از دیار قهرمان‌خیز، حماسه‌ساز و شهیدپرور بوشهر، صمیمانه تبریک می‌گویم و تداوم افتخارآفرینی ملت مسلمان ایران در راه تحقق اهداف و آرمان‌ها در سایه‌ی پایبندی به تفکر گرانمایه‌ی بسیجی را از خدای متعال خواهان و خواستارم.

سرتیپ پاسدار علی رزمجو
فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group