شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با اخذ مجوزهای لازم، اکران فیلم در سینما شهید آوینی بوشهر آغاز شد و در نخستین اکران، انیمیشن "پسر دلفینی" به روی پرده رفت.

به گزارش دیارجنوب، معصومه عباسی روز شنبه 5 آذز ماه در این باره اظهار داشت: اکران این انیمیشن از شامگاه جمعه در سه سانس ۱۶ ، ۱۸ و ۲۰ آغاز شد و به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اهمیت پرداختن به سینمای کودک و نوجوان، اظهار کرد: اکران و نمایش فیلم‌های انیمیشن و جذب کودکان و نوجوانان یکی از راههای جذب این گروه سنی به سالن‌های سینما و رونق آن در حال و آینده است.
عباسی بیان کرد: باتوجه به تبلیغات انجام شده استقبال از این انیمیشن در هر سه سانس اکران شده خوب بود.

cinama avini
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: اکران فیلم‌های سینمایی روز که از سوی شرکت پخش فیلم به این سینما اختصاص یابد به طور مداوم ادامه خواهد داشت.
عباسی با بیان اینکه سالن سینما آوینی حدود ۵۰۰ نفر ظرفیت دارد، گفت: امید است با شروع به کار مجدد سینما شهید آوینی و اکران فیلم های جدید و بیشتر شاهد روشن شدن چراغ سینما در استان بوشهر باشیم.
وی یادآور شد: اکران این انیمیشن از دوم آذر ماه در انجمن سینمای جوان برازجان نیز در ۲ سانس آغاز شده است.
انیمیشن "پسر دلفینی" یک پویانمایی با موضوع خانوادگی، ماجراجویانه و کمدی است؛ وقتی یک هواپیما در دریا سقوط می‌کند، یک دلفین و مادرش نوزاد پسری را که در دریا افتاده است، نجات می‌دهند و از او مراقبت می‌کنند، نوزاد پسر (پسر دلفینی) بزرگ‌تر که می‌شود هویت خود را پیدا می‌کند. او از دریا خارج و راهی جزیره می‌شود تا مادرش را پیدا کند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group